Ik heb het vermoeden dat de paar mensen die zich de moeite gaan doen om het te spelen het ook gelijk helemaal niks gaan vinden, haha Een beetje een non-game eigenlijk. Een lange persoonlijkheidstest, maar ik vind het wel grappig.
Heb ik met elke + game tot nu toe.Alleen resogun misschien een kwartier gespeeld en de rest nog nooit opgestart
Mooi zo, hoef ik jullie geklaag niet te horen over hoe het een kutgame is Die viel me juist het meeste tegen. Misschien omdat ik juist van die iets verwachtte, en ik van de rest wist dat het niet veel zou zijn. Als ik zo kijk is er ook voor mij op PS+ nog niet echt iets voor mij geweest. Op de PS4 dan. Doki Doki is eigenlijk een Vita titel voor deze maand, dus die telt niet. Op de eerste maand na dan. Resogun en Contrast. Die waren leuk.
Pixeljunk shooter is ala Resogun, maar dan met lava/water en onder de grond. En je red ook mensen. lietermiet is de game gaaf hoor.
Wat ik ermee bedoel te zeggen Concept/ gameplay komt sterk overheen met Resogun. Thanks, dat bedoel ik inderdaad.
Strider is ook een vette game, vooral wanneer je verder in het spel bent en meer aanvalsmogelijkheden hebt.
Waarom zijn er deze maand 3 games gratis? Kon strider, towerfall ascension en doki doki universe downloaden?