Ik race met Peach. Waardoor wordt je dan geraakt? Want als je een banaan of schildje hebt moet je die gewoon achter je vast houden. Als ik die eenmaal heb als ik eerste ligt gebruik ik die ook niet meer.
Ik kan dus absoluut niet met een banaan of schild achter mij rijden. Dan slinger ik op één of andere manier alle kanten op. Schiet ze meestal op het laatste moment naar achteren.
Heb ik eigenlijk nooit op gelet. Ik ging er altijd vanuit dat iedereen evenveel had. Start meestal alleen de eerste race niet als eerste.
Ik al een tijdje. Speel nog wel MK op de Wii. Voor mij was dit ook verre weg de minste console versie. En grafisch is er weinig verschil tussen de Wii en WiiU versie.
Het WK is bezig en hiervoor was de E3, dus daarom zullen weinig mensen spelen. Overdag game ik iig niet heel veel. Grafisch weinig verschil? Overigens: Zelfs bij de Happy Meal toy zit de Death Stare erin. Had alleen wat bozer mogen kijken.
Veel verschil is er zeker niet. Start hem nog maar eens op en zie het voor je zelf. Vind ik ook niet tussen de Mario games op Wii en WiiU. Als dat de DeTh Stare was had je het plaatje niet meer kunnen posten
Mja als je het zo ziet dan idd wel Al kijk ik weinig naar de achtergrond in de game. Maar goed. Gameplay is waar het om gaat
Haha, gast. Grafisch is mk8 meesterlijk, de Wii versie ziet er echt niet uit in vergelijking met mk8. Sorry, wat jij zegt is echt zo niet waar.
Gast, ten eerste zeg ik nergens dat MK8 grafisch niet ok is. Ten tweede zeg ik dat er wel degelijk een verschil is, maar dat het niet opgevallen was toen ik ze na elkaar speelde. Had ook wel een tijdje tussen gezeten.
Ach ik ben het gedeeltelijk met GForce eens in de zin van dat beide games er grafisch gewoon goed uit zien. De stappen op het grafische vlak zijn voor mij nooit de reden geweest om nieuwe Mario Kart games te kopen. Er zijn sowieso maar weinig games die ik met veel plezier blijf spelen omdat zij grafisch zo geweldig zijn. Ik hecht meer waarde aan sfeer/ style/ vormgeving etc.
Door het WK speel ik wel beduidend minder. Moet nog twee cups voor de golden kart overigens. Na het WK weer een avondje met XBW racen?