Ik wil jullie graag allemaal bedanken voor jullie (vind ik) massale deelname aan deze bijzondere Rivals-Challenge de afgelopen weken. Het was leuk om te zien hoe we, gedurende deze weken, onszelf en elkaar wisten te verleiden tot steeds snellere rondetijden, tot letterlijk de laatste minuten van deze challenge. Ikzelf heb daar veel lol aan beleefd en jullie hoop ik ook.
Maargoed, genoeg gepraat. De uitslag!!
Deze keer mag ik mezelf tot winnaar kronen, met vier gouden tijden Daarachter is het, zoals jullie zien, enorm spannend, waarbij debutant Pyoonexk het ColdzeroNL heel erg moeilijk maakte voor het zilver, en ervaren mannen als Loyallronin achter zich wist te houden! Heel netjes gedaan, complimenten en felicitaties . Lawaai mogen we de meest constante rijder noemen: het verschil tussen zijn snelste tijd en zijn langzaamste tijd is nog niet eens 4-tienden. Veel succes met het kiezen van je auto, lawaai
Een wat mooiere aankondiging volgt nog, maar de nieuwe challenge luidt:
Rijd met één van de vier auto's (je mag zelf kiezen welke) een zo snel mogelijke ronde over de Nordschleife (excluxief GP).
De auto's/tunes waarmee gereden wordt zijn:
2011 RUF RT 12 S - setup: XBWR GT3 beta v2 (let op!! gewijzigde tune t.o.v. vorige Rival)
2013 Viper GTS - setup: XBWR GT3 beta v2
2011 Lambo Gallardo LP570 - setup: XBWR GT3 beta v3 (let op!! gewijzigde tune t.o.v. vorige Rival)
2011 Mercedes-Benz SLS AMG - setup: XBWR GT3 beta v3
Deadline zo 13 juli 19.0o
Laatst bewerkt: 7 jul 2014