boeieendd. Dan ga je voor de PS4 versie als je het zo belangrijk vindt mij kan het iig niet boeien. ik vind het belangrijker dat ik een spel als dit met leuke mensen speel
Destiny Ghost Edition (denk 150 euro daar het 150 dollar is) Grote afbeelding Spoiler Destiny Limited Edition (denk 99 euro daar het 99 dollar is) Grote afbeelding Spoiler Damn, eerst de witte ps4 bundel en de Ghost edition. September kost me al aardig wat ;-)
Het wordt de gewone editie voor mij! Beide zijn te duur en weinig leuke extra's imo. Enkel die expansion pass lijkt interessant, maar die zal je ook wel los kunnen kopen
Ook gewoon wederom meuk die je niet nodig hebt in die special editions. Ik begin er echt niet meer aan. Wel gedaan voor GTA V toen,...achteraf totaal niet nodig.
Als ik een Xbox One en een buitenlands account had, dan had ik dit gedaan. Helaas heb ik zoveel opgebouwd met mijn europese PSN account, dat ik die switch niet meer ga maken.
Maar je maakt ook bewust niet een US-account en schaft hem daarmee aan, om hem vervolgens te spelen met je EU-account?
Ik ga voor de digital guardian edition icm een Destiny expansion pass. Dat lijkt me duidelijk ;p Eindelijk een triple A title voor de X1.
Weet ik, daarom ging ik er ook vanuit dat je die optie al had laten vallen. Heb het zelf laatst gedaan en is zo gepiept. Je geeft met je US-account ook aan dat het je primary console is, en als je dan iets uit de US-store koopt kan je het ook met je EU-account spelen (waarvan ik ook had gezegd dat het mijn primary console is).
Dan verkoop je toch de bundel versie voor 50 Gooi er 50 erbij en je hebt de Limited Edition... Ik denk zelf bij nader inziens dat ik toch voor de LE ga en de Ghost wel bij een prijsdrop ga kopen.
Ja ik denk dat ik die ook neem en dat ik mn editie bij bol annuleer,80 dollar voor de digitale editie tegen 70 voor de normale versie
Hij heeft het over digitaal. Dat heeft gewoon vele voordelen t.o.v een webshop. Het belangrijkste is het US prijsvoordeel