Stel je niet over de prijs, Titanfall Limited Collectors Edition kostte 300 Euro. Ik vergeet het gezicht van de postbode die hem kwam brengen nooit meer.
Maar klopt het dat ik in de NL winkels alleen de standaard versie voor de PS4 kan vinden? Zie nergens in geen enkele webshop een andere staan...of ben ik nu zo scheel?
Is dat sinds vandaag? Ik heb al vaker op bol.com (gister nog) gezocht op Destiny en PS4 en toen vind ik allen de standaard game en de game + console. Thx iig
Jep, had vanmorgen gekeken en toen stond er nog niets dus het moet vanmiddag erop zijn gezet. Ik heb overigens de Limited Edition gehaald.
Verklaart een hoop Ik zal eens kijken of ik mijn standaard nog upgrade. Ik heb wel graag ingame items, maar de fysieke items die je krijgt boeien mij niet meer zo. Zoals ik zie hebben limited en ghost dezelfde ingame items? En alleen de ghost heeft meer fysieke items?
Vraag is hoeveel de DLC dadelijk los zou kosten. En of je de andere items ook nog los kunt kopen. Denk dat ik het er maar op waag en de Limited haal.
Kan nog altijd ;-) Maar ik heb nogal wat steelbooks en een witte Ps4 die allemaal in september uitkomen ;-)
Wat is die Ghost nou eigenlijk voor ding? Een lampje voor in je fietsenschuur die automatisch aangaat als je binnen komt?
Ach zo heet dat gewoon. Bij COD noemen ze dat ook Season Pass Niet te letterlijk nemen. Het is gewoon DLC voor Destiny 1 en als er deel 2 komt komt er gewoon weer een Season Pass.
Ik had altijd het idee dat het gewoon alle DLC was voor 1 jaar /seizoen. Dacht er toen niet bij na dat er meestal na een jaar niks meer gemaakt wordt en dat ze al met een andere game bezig zijn. Mijn reactie nu was vooral dat bij de meeste games vaak bijna een heel jaar DLC krijgt. Kijk naar CoD en BF. Daar komt dadelijk de laatste DLC uit en dan is het jaar al weer bijna voorbij. Is wel snel gegaan als ik nu terug kijk.