Spoiler Elke koppige draad heeft een zwakte. De één kan niet tegen licht en de andere niet tegen vuur of water. Zodra je de zwakheden hebt gevonden, zijn ze erg makkelijk om te verslaan. Succes!
Niet echt interessant dus als je de game al 100% uit hebt. Ik heb de hele game met die Nar en Aurora gespeeld. Die Nar heeft snel Tumble All en dat is een erg handige skill die alle enemies raakt en vaak nog terug gooit op de tijdlijn ook. Aurora full amgic met zo snel mogelijl ook die light spells de All variant. Geen enkele boss moeite mee gehad. Bovendien kan die Nar ook nog eens healen! Ik heb de hele game 1 potion gebruikt! Ook geen rivive nodig gehad nergens. Ook een tip; buiten dat die wisp die whispers (mana + healing) kan verzamelen, kan ze ook healen. Ga met haar over een van je characters staan en houdt LT ingedrukt! Kan een lifesaver zijn!
Dan kun je nog wel ff hoor Hij duurde best lang, zeker als je probeert alles te verkennen en alle kistjes enzo te vinden ...
Dat probeer ik. Heb ook het gevoel alles te exploren, maar mis toch nog wat stardust en kistjes (en confessions). Heb nu Norah in mijn party gekregen. Die is wel heel chill met petrify all
Final Boss (denk ik) bereikt! Ga alleen telkens dood Iemand tips en tricks ervoor ? Ik speel op hard.
Hmmm, geen idee eigenlijk. Ik speelde wel op normal, maar had geen enkele moeite met de final boss. Ik gebruikte Aurora en die Nar. Zelfs geen revive nodig gehad ... Kijk hier eens Spoiler
Ik pleur het gewoon hier neer. Iemand al Valiant Hearts gespeeld, de nieuwe game van Ubiart / Ubisoft
Er is een algemene "arcade" thread genaamd id@xbox waar over de game wordt gesproken Maar ja chapter 1 gedaan. Leuke (maar redelijk makkelijke) puzzels en toffe sfeer en sound.
Heerlijke game dit Speelt ook fantastisch op de Vita! Game spat echt van het scherm af en touchscreen is een handige feature Speel op hard maar ben nog geen een keer dood gegaan. Moeilijk is het niet lol.
Tja, als ik geweten had dat er een Vita versie kwam had ik de PS4 versie wel overgeslagen.....ach ja, misschien komt ie ooit in Plus.
Dat kan juist prima hier. Zoveel tijd slokt dat niet op. Let wel op verborgen ruimtes. Die zijn er aardig veel (en ook soms met leuke puzzels hier en daar)
KLein vraagje, ik he de missie ''rubellas plight'' help rubella join her brother to the circus in the plains this jester usher Nu heb ik na die missie een andere missie gehad (die gollem onderdelen zoeken) dieheb ik inmiddels complete.. heb ik nou deze missie misgelopen? Of komt ie later pas aan bod?