Fallout NV alvast gekocht. Wilde die sowieso al langere tijd hebben. Dan maar geen GOTY editie. Benieuwd of er nog wat leuke daily deals aankomen.
Ik hoop dat er bij Metal Gear nog een dagje een extra 25% vanaf gaat. Buiten die en Walking Dead Season 2 heb ik volgens mij iedere 360 game die ik wilde.
Haha ja, ik zou het nooit hebben gekocht moet ik eerlijk zeggen maar het spel is best vermakelijk! De humor, stijl en muziekjes zijn wel tof
Als het goed is heb je een week lang non-gold member deals (summer deals) met daarbij elke dag enkele daily deals.
Ground Zeroes is nog steeds 20,- hier. Op de .com site al wel een tijdje 10 dollar. Hoop dat hij hier ook nog goedkoper wordt.
Morgen zal het iets met Halo te maken hebben je kan door een sleutelgat kijken op de pagina op de xbox site.
Genoeg hoor... Ik zou even naar je internet connectie kijken heb alleen maar volle potjes gehad binnen een paar seconden. Geinig spelletje voor tussendoor
Nah inderdaad man. Hij werkt nu, het duurde even. Als het goed is staat mijn NAT open. Hoe dan ook....ik vind het allemaal niet extreem boeiend. Vond ik toen al niet en nu nog steeds niet. Grafisch ook...tja.
Het wordt leuker zodra je er een beetje de feel voor krijgt. Alleen unlock je erg traag dingen, dat is wel minder. Maar goed volgens mij zijn wij een hele andere slag gamers ik vind een dark souls echt waardeloos en een Viva pinata, child of light of octodad juist weer geweldig.
Ja inderdaad, dat zijn niet echt mijn games. Child of Light was mijn ding geweest als het niet turn-based was. ACIV schijnt volgens een vriend heel goed te doen te zijn op 360.
Vanmiddag Trials Fusion gekocht en zit nu nog te twijfelen om AC IV digitaal aan te schaffen, die game staat ook nog op mijn verlanglijst voor de 360.
Zie ik het nou goed dat je met deze gift card voor 5 euro Lords of Shadow 2 kan halen? http://www.livecodes.nl/gold-aanbie...wsletter&utm_source=Sendgrid&utm_medium=Email Het is dat ik de game al heb....
Ja inderdaad, vaag Denk zo dat dit een fout is en morgenochtend weg is. EDIT: Het blijkt te gaan om een code voor €25 Xbox Live tegoed. Dit moet wel een fout zijn dan. Profiteer ervan nu het nog kan zou ik zeggen
Net gekocht, nice! Mooie up to date site ook... Deel je aankoop op socialmedia Klik om je aankoop te delen op Facebook, Hyves of Twitter