[PC] Hearthstone: Heroes of Warcraft. Cardgame gemaakt door Blizzard

Discussie in 'Games' gestart door Le Lastpak, 24 jan 2014.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    :thumbs:

Sylvanas geeft ook zoveel controle en legt ook zoveel druk neer bij de tegenstander. Veel spelers onderschatten deze kaart. Zeker voor classes die haar ook zelf kunnen killen is het nog sterker. En dan bedoel ik effectief killen. Shield Slam, Power Word. Fireball is dan weer een kaart die je vaak voor je kill nodig hebt dus die op Sylvanas is dan weer minder goed.

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja, had een keer een game tegen miracle. Had sylvanas liggen, tegenstander vergeet z'n sap. Speelt gewoon doodleuk auctioneer, cold blood erop, concealtje erbij. Denkt ie dat ie safe is voor de volgende beurt. Nope! Sylvanas beukt z'n face en daarna een shieldslam op mn sylvanas waardoor ik z'n stealthed en buffed auctioneer overneem haha :lol:

Helaas gaat me dit nooit lukken tegen goede spelers.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gaat alleen lukken als je op 8 mana zit en ze beide kunt spelen in een beurt. Als het dan nog nodig is :+

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    7 :+

Maar het komt zelden voor dat ik op turn 7, 5 armor heb liggen. Met een auctioneer in play dan. Meestal zorgen ze er wel voor dat ik dit trucje niet kan doen.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja idd, weet niet hoe ik erbij kwam dat Shield Slam 2 mana zou zijn :x

Overigens hoorde ik in de wandelgangen dat stealth door damage gebroken gaat worden in een opkomende patch. Goede zet imo en ook niet meer dan logisch. Ook naar Leeroy wordt gekeken. Verwacht daar ook een nerf op. Zeker omdat die in zoveel decks bepalend is.

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zelfs ik run Leeroy in Warrior. Faceless vond ik altijd de zwakste kaart in mn dech in veel matchups, maar in controle vs controle is het je sterkste kaart vaak in combo met een execute. Mn plan was om Faceless sterker te maken door het te combineren met Leeroy tegen decks waarbij ik suprise lethal of extra reach nodig heb. daarnaast is Leeroy ook draw wanneer ik een acolyte of pain op board heb.

Laatst bewerkt: 8 jul 2014
  7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Faceless + Leeroy is samen al goed voor 12 damage in turn 9. Ook goed als je tegenstander een Rag gooit en jij geen oplossing hebt. Ik ben sowieso voorstander van 1 Faceless in control Warrior. Tides zag ik volgens mij er iedere keer 2 runnen.

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja dat zeg ik. Tegen Rag(meestal controle decks) is de kaart erg sterk. Maar tegen Aggro is het je slechtste kaart.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja tegen aggro kunt je vaak alleen je eigen kaarten kopiëren. Tevens vind ik de kaart erg traag tegen aggro. Daar wil je sowieso ook je taunts tegen trekken.

10. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
  11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  12. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ja, eerste wing is gratis in de eerste maand zodra Naxx gereleased wordt. :)

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Cool. Gok dat het gelijk is met het einde van S4.

14. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik gok op volgende week de 15e. Dinsdag is vaak release dag en mensen tot de 31ste laten wachten als ze juli beloven is niet iets wat ik denk dat ze willen. Mensen zijn al pissed genoeg met nieuws (of eerder, geen nieuws) over naxx.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee, maar ik geloof ook niet dat ze het midden in een seizoen doen. Daarom was mijn gok ook samen met het einde zodat het nieuwe seizoen met nieuwe kaarten start.

16. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Nee klopt. Ze zouden kunnen doen dat tot augustus de kaarten niet te gebruiken zijn in constructed o.i.d. Wie weet. :+

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hmm daar had ik nog niet aan gedacht. Zou heel goed kunnen. Bedenk me net ook dat er dan iedere week nieuwe kaarten bij komen dus wachten op een nieuw seizoen zou dan niet logisch zijn. Dan zou het heel goed kunnen dat ze beginnen met Naxx 1 tot 2 weken voor het einde van S4 en dan in S6 in constructed introduceren?

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    power of the wild ipv marker of the wild gekozen

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    In Ramp? Power zou ik alleen in token spelen. In ramp is die te zwak. Daarnaast gebruik je Mark ook in situaties om een Ancient of of 5 of 6 attack kaart 7 of meer attack te geven zodat je BGH kunt gebruiken.

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    hmm maar weer terug gezet ;/, ik miste idd de mogelijkheid om de bgh combo te doen

Deel Deze Pagina