http://www.livecodes.nl/gold-aanbie...wsletter&utm_source=Sendgrid&utm_medium=Email Koop de code voor Castlevania en ontvang €25 XBL tegoed voor €5.
Wacht effe.....je koopt dus voor 5 euro 25 euro die je op XBL kan besteden? Niet alleen perse voor LoS 2?
Het klopt. Net voor 4,99 25 euro gehaald Holy shit..nog een keer en ik zou Fable Anniversary kunnen halen. Maar beter gewoon afwachten wat nog meer in de sale gaat komen.
10x Op deze manier kan je zelfs Watch_Dogs voor MS' woekerprijs van 70 euro van XBL downloaden en er alsnog maar €15 voor betalen.
Holy shit dude, ahahahah, daaaamn! Het is dat ik niet echt veel games on demand games meer hoef en ook qua arcade niet echt. Wie weet wat er echter in die sales komt nog. Maar sowieso...als je dit kan meenemen naar Xbox One straks......sick!
Kun je niets via de US Xbox site proberen te kopen voor de X1? We kunnen ook gewoon die GwG games in de queue zetten, dan kan dit denk ik ook.
Geen idee, ik had net al gezeik met valuta. Dus ik denk het niet. Ik heb er trouwens €75,05 van gemaakt!
Dit is verslavend, goedkoper dan dit vind je de komende paar jaar niet meer Maarja €250 aan XBL-tegoed, daar doe ik echt jaaaaaren mee.
Ahahaha te ziek voor woorden. Het is eigenlijk logisch dat het nu niet gaat werken op X1, maar dat zou straks met de NL X1 echt wel moeten dan.