Ik dacht dat er een tijd terug mensen het hadden over verlopen tegoed.. Hmm oké chill dan hoop ik dat de actie over een paar uur nog geldig is.
Dit is gewoon letterlijk geld, kunnen ze moeilijk laten verlopen lijkt me. Net alsof de ING je bankrekening laat 'verlopen'
Jawel, sommige tegoeden verlopen wel. € 25,00 EURnonePromotional Balance € 2,97 EUR27/09/2014 € 19,20 EUR21/03/2015 € 2,88 EUR01/06/2015
Hoe kun je zien waar je balans dan verloopt? Je hebt er toch gewoon voor betaald? Dat mogen ze toch niet zomaar laten 'verlopen'? Geldt dat niet alleen voor 'tegoed' dat je verdiend hebt met microsoft-acties, zoals destijds dat Bing-gebeuren enzo...?
Nog net 1 kunnen bemachtigen. Tenminste voor 1 kunnen betalen, want ze zijn nu niet meer op voorraad.
Yep, niet meer op voorraad. Heb er 10 kunnen bestellen, dus als dat verder geen gezeik oplevert, dan is het een mooie deal geweest... Kan zomaar betekenen dat ik tegen alle verwachtingen in straks een XBO ga kopen, want nu heb ik dat tegoed waarmee ik toch redelijk goedkoop die games kan aanschaffen uit de store, zodra die open gaat voor NL. En waarschijnlijk dan toch weer 1-2 jaar Gold, waarmee je ook weer gratis games hebt...
Hmmm, ik kreeg op Xbox.nl een servicemelding en toen ik daar op klikte zag ik dat mijn status voor het kopen van content op BEPERKT staat. We zullen het wel zien. Kan dat tegoed toch pas in september gebruiken aangezien ik geen 360 meer heb. Ik had trouwens voor 30 Euro aan codes gekocht.
Daar gelukkig geen last van gehad. Zowel bij het bestellen van de site alswel het invullen van de codes ging alles prima. Ik ben benieuwd. Volgens mij moet alles gewoon goed zijn gegaan zo. Ik heb gebruik gemaakt van een goede aanbieding, en betaald.
Ik kwam er per toeval achter. Bij mij werkt het ook allemaal prima. Betaling invoeren van codes. Alleen als ik bij mijn account kijk op Xbox.nl kan je links onderin iets klikken ondersteuning Mijn account.En dan zie ik die melding.
Natuurlijk is die dan weg. Je zou kunnen proberen nu te orderen en betalen, en dan hopen dat ze straks die codes weer leveren, maar dat betwijfel ik...
heeft iemand al geprobeerd om te kijken of dit ook te gebruiken is op de X1. Heb er voor de zekerheid maar 1 besteld. Maar na betaling de melding dat het productie niet leverbaar is edit: code komt toch net binnen
Het is bruikbaar op de X1, maar pas vanaf de daadwerkelijke release in NL. Let wel op, de code is aangepast naar €5,-
yep ik ook... 5 euro toegevoegd aan mijn account Had ik dus moeten wachten tot de release voor die 25 euro?