[XOne] Xbox Koopjes Spotten [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Lenny-t, 21 okt 2012.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.721
    Nee, ze hebben 5 euro codes verstuurd omdat ze de fout hebben opgespoord. Ik ga hem niet activeren, want ze horen dit niet te doen. Ze moeten aangeven dat het een fout was en niet zomaar een 5 euro code versturen.

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Nee dat niet, de code is gewoon een € 5,- code geworden, waarschijnlijk heb je die € 5,- op je account met de X1 release. (nou'ja dan pas werkt ie voor de X1)

3. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.721
    Maar er is niet sprake van een koopovereenkomst, dus ze mogen me die code niet sturen. :p

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ga wel even mailen, ik heb geen Castlevania 2 gekregen of genoeg geld om die game aan te kunnen schaffen, dus ik wil wel even weten hoe dit zit. :eek:

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.721
    Heb ze ook gemaild. Staat toch duidelijk in de koopovereenkomst dat het om een code voor Castlevania LoS 2 gaat.

Edit: Betaling retour binnen 1 a 2 werkdagen. Netjes van ze. Ook al was het handiger voor ze geweest als ze van tevoren aangaven dat het om een fout ging.

6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Via je Microsoft account:

7. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Hou er nu maar over op! Ik had vannacht ook wel ff 2-3 van die codes gewild om straks Destiny en Halo te kopen dit najaar :D.

8. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Het leuke is dat Livecodes.nl een customer service van 10 keer niks heeft... Dus met mailen en dergelijke kom je niet ver ben ik bang.

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.721
    Hoezo? Kreeg binnen 10 minuten een mailtje terug. :)

10. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Maar wanneer je je tegoed gewoon via codes koopt, dan MAG dat toch helemaal niet verlopen? EU-regels enzo? Ik betaal geld voor digitaal geld (zelfde waarde). Klaar. Dat mag niet zomaar 'verdwijnen'.

11. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Geen idee. Ik had een keertje saldo gekregen van MS en die verloopt blijkbaar sowieso. Maar die €19,20 is wel gewoon van een code.

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Hier nog een reactie op BG van hun:

Zoals de meesten misschien wel gemerkt hebben klopten de te betalen prijs en de productbeschrijving niet met elkaar. Dat is een fout geweest van onze kant (en geen dumppartij of wat dan ook). Dit waren normale kaarten zoals wij die al jaren verkopen.

Om ongeveer 8 uur is de fout opgemerkt en de prijs aangepast. De fout is altijd in het voordeel van de klant geweest. om 9 uur is het product offline gegaan, zie hieronder. In dat ene uur stond er een product online, dat 5 euro kostte, met duidelijk in de beschrijving (en de detailpagina) dat hiermee een 5 euro tegoedkaart aangeschaft werd.

Voor degenen die echter teleurgesteld zijn met het feit dat Lords of Shadow 2 niet voor deze 5 euro te koop is, hebben wij onze support-medewerkers al geinstrueerd hier schappelijk mee om te gaan.

Het betreffende product had gewoon aangepast kunnen worden, maar Microsoft had zijn aanbieding voor dit product ook nog eens veranderd. Wat betekend dat zelfs met een correcte prijs het product niet aangeschaft had kunnen worden. We hebben daarom het product verwijderd.

We wensen iedereen veel plezier met het goedkoop verkregen tegoed, jullie vergeten www.livecodes.nl in ieder geval nooit meer !

Het Livecodes.nl team

13. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    \o/

14. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Geen berichten dat ze falliet zijn, valt me weer een beetje tegen van jullie jongens.

15. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik heb mijn best gedaan.

16. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    Beltegoed mag ook nog steeds verlopen dus reken er maar niet op.
    Wat ik heb begrepen is dat alle points die gekocht zijn toen het nog daadwerkelijk points waren (800 / 1200 etc) een jaar geldig blijven. Ook als je opwaardeerd blijft die datum staan voor die specifieke kaart.
    Vanaf heden kun je als het goed is geen points meer aanschaffen (behalve rest partijen) en alleen nog maar € $ etc krijgen. Hierbij verloopt je toegoed niet meer.

PS: Het is geen digitaal geld. Zal wel vallen onder de voorwaarden tegoedbonnen.

Laatst bewerkt: 9 jul 2014
  17. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    En je kunt het dus alleen gebruiken voor games en DLC enzo, en niet voor Gold-abo? Blijft toch vreemd dat je MS-geld hebt, en dat vervolgens niet kunt gebruiken om even een jaarabonnement te kopen daarvan.

18. donsjonnie

donsjonnie Xbox One

Leuk Bevonden:
    0
    [Glas halfvol modus]Nu kun je iig alle (arcade) games op de xbox spelen die je anders niet gekocht had :b=(/Glas halfvol modus]

19. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik heb alle arcade-games die ik wilde al... :) Meer zelfs. Maar goed, dan zal ik het, zoals gezegd, waarschijnlijk gewoon straks gebruiken voor eventueel games op de XBO, al zit ik niet echt te springen om die console.

20. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Leuk dat je dan alles opkoopt, terwijl je er geen reet aan hebt of mee doet.
    Door jou was waarschijnlijk net die ene op voor mij 8).

Deel Deze Pagina