Ooooh shiiiiiit. Ik zat me net te bedenken wat ik in godsnaam zou moeten halen voor 25 euro, of uberhaupt wat dan ook. TWD S02 moet ik nog altijd binnen halen. Heb alleen de eerste ep gespeeld die toen gratis was dacht ik. Sweet!
Huh, ik kan de mijne niet inwisselen... valuta klopt niet. /edit: Fixed! Valuta stond in m'n MS account op een of andere manier op £. Ik heb nu €75,05 tegoed!
Ik heb het ook over de mensen in het algemeen. Maarja, waarschijnlijk zou ik hetzelfde gedaan hebben.
Ik denk dat ik gewoon mazzel had dat dit om 2 uur 's nachts plaatsvond. Die fout was toch wel ontdekt vanochtend, of ik er nou 10 of 100 gekocht zou hebben. En er zijn inderdaad ook een hoop BG'ers die van de 'actie' gebruik gemaakt hebben.
Spijt dat ik er maar 10 heb gekocht. Maar goed, voor de 360 heb ik eigenlijk vrijwel alles al wat ik wilde hebben, dus ik denk dat ik het nu gewoon laat staan tot de XBO uit is, alleen ik was helemaal niet van plan om de XBO te kopen... Maar goed, uiteindelijk zal het wel goed terecht komen.
Heb ze uiteraard ook meteen gecashed Heb nu gewoon een flink tegoed op mijn account staan, waarmee ik dan bij het eventuele bezit van een XBO gewoon flink wat exclusives uit de store kan trekken... Multi-platform games uiteraard gewoon op de PS4 kopen, maar voor een paar exclusives is het zo een leuke actie. En als ik even Gold kan bestellen met mijn tegoed, dan heb ik ook meteen dat 'games with gold' gedoe. Maar ik las volgens mij dat dat niet mogelijk is. Helaas.
Heb er zelf eentje gehaald, 25 op MS account nu. Gelijk 10 bestellen vind ik altijd net effe iets teveel van het goede.
Had er eerst eentje om te proberen en dacht toch wel cheap zo. Daarna nog eentje besteld. Achteraf had ik gewoon voor 25 euro moeten kopen (dus 5) voor games op de One.
Halo 4 50% off Arcania - 75% off Wrestling game - 50% off Dragon Age 2 - 75% off Batman: Black gate 50% off! Toch DA2 maar eens proberen denk ik.
Hoop dat ACIII in de sale komt voor €5. Met voorgaande sales zo II, BH en Rev voor ca 5 euro p/st opgepakt en wil eigenlijk eerst III voordat ik aan IV begin (en koop). En zijn nog wel meer games die ik nog eens wil spelen. Met leuke sales is het de moeite waard om GoD aan te schaffen ipv fysiek exemplaar bij een webshop (die je dan wel zou kunnen ruilen/verkopen).
Ik vond ACIII toch wel tof toen ik het speelde though. Maybe omdat ik Ezio's triologie spuugzat was. Maar ik heb me prima vermaakt met III.
Hoe ziek duur was Crysis 3 wel niet, want nu nog steeds 20 euro ongeveer. Voor een 5je had ik hem meegenomen.