Die quests heb ik geeneens gedaan, behalve als ik ze toevallig haalde Ben je al in Gransys geweest en dan in het kasteel, daar krijg je op den duur de rest van je quests (van de Duke).
Hoort deze game letterbox te zijn? Volgens mij noemen ze dat zo toch? Het is niet een volledig scherm, zowel boven als onder zwarte balken.
Het zal wel om cinematische redenen zijn gedaan, net zoals The Order. Onnodig maar ja. Hoe zit het met upgraden in deze game trouwens? Ik ben nu level 3...maar kun je dan ook stats upgraden of werkt dat niet zo in deze game? Dit is de GoD versie, geen handleiding.
poeh. Daar vraag je wat. Had deze game op launch gekocht, twee keer uitgespeeld en toen weer verkocht. Het is dus enige tijd geleden dat ik het gespeeld heb. Het level systeem kan ik niet echt meer voor me halen. Sorry mate
Met Dark Arisen bezig op Hard. Wel met twee level 200 pawns, maar nog steeds behoorlijk uitkijken. Sterf ik, dan kan ik een stuk overnieuw doen. Inmiddels de eerste keer uit The Everfall gekomen. Blijft echt een top game en mooi dat die Dark Arisen gear het nodige gear bevat die je aan kunt trekken, dan wel voor de broodnodige centen verkopen. En sowieso loont het erg om hem op Hard te spelen. Meer XP en meer beloningen. Ook nu DD 2 lijkt te gaan komen is het zeker een aanrader om deze game weer eens op te pakken.