Daar staat is een upfrade em dat je de ps3 versie moet hebben? Kan je hem ook full voor de ps4 kopen?
Als je hem vorige keer niet bij je Plus abonnement geclaimd hebt dan moet je de volle mep betalen ja.
Oh zat er in de normale Guacamelee al coop goed in de ps4 versie is het nog veel coopperiger! Werkt best lekker maar de tweede speler krijgt geen trophies vanwege de drop in coop, het maakt het spel wel een stuk makkelijker als je moeite hebt met het vechten. Tot nu toe vind ik de combat iets te makkelijk met de grapple onsterfelijkheid frames maar gelukkig is er nog hardmode
Het is een genre, zoals vele anderen, wat los staat van de mogelijkheden van een platform. Ik heb wel zin in een *goede* Tekken.
Als ik vrienden had waarmee ik het iedere avond op de bank kon spelen, dan was ik waarschijnlijk wel een grotere liefhebber geweest, maar voor iemand die eigenlijk alleen remi SP speelt, zijn fighters gewoon niet zo geschikt....
Wordt inderdaad sneller saai. Elite Dangerous: space combat simulation, exploration, trading. Bidt dat deze goed wordt. Enjoy in 1080p.
Zou absoluut top zijn als hij terugkomt. http://nl.ign.com/news/10023/sony-staat-open-voor-comeback-crash-bandicoot-en-jak
39:40: Player: "Amy?" AI: "Yes, commander?" Player: "Docking... docking." AI: "Docking sequence initiated. Lights on, power normal." Wat is Elite? Verder een filmpje over diverse gameplay elementen, trading, navigatie, take off en landing.