De paar keer dat ik Xbox One games speelde vond ik de impulse triggers nog niet zo'n extreem big deal, maar kan er niet goed over oordelen, te kort getest.
Maar goed, hoe groot is te toevoeging dan eigenlijk? Gebruik je het ook of is het iets wat je kunt gebruiken?
Automatisch maak je er gebruik van als de ontwikkelaar dit heeft toegepast in een game. Bijvoorbeeld bij Dead Rising 3 beginnen de triggers te trillen, als bijna je munitie op is, of je wapen bijna kapot aan het gaan is. Bij Sniper Elite 3 trillen de triggers door het schieten met een machinegun.
Los ban het trillen van de controller dan? Hybrid had het over BF4. Wat is het effect daar dan? Ik heb eigenlijk nog nooit iets gemerkt in die game. Of het is me gewoon helemaal niet opgevallen.
Ah lang geleden dat we zo'n artikel hebben gehad. Blijft gewoon matig dus op de X1. Kutconsole is het ook
Sowieso moet je die game op de console met vsync On spelen. Die irritante unlocked frames op beide consoles is echt niks. Gelukkig geven ze optie om het te locken.
Als ze met de vsync de fps locken naar 30 is dat wel een groot verschil imo. Maar goed. Persoonlijk heb ik liever 30 locked dan dat het 60 is met framedrops.
Ben blij dat vele devs nu de optie geven als het niet echt 60fps locked is. Dan kunnen mensen gelukkig kiezen. Zal bij beide versies lekker locked spelen. Ze droppen beide best aardig ook en best vaak. Dat speelt dan echt niet lekker.
Ja. Ik bedoel wat drops van 60 naar 50 ofzo kan nog net wel. Maar ze droppen soms gewoon naar 36 ofzo. Tsja dan speel ik liever gewoon locked. Dan maar geen "60fps".
Is het grafische verschil daadwerkelijk zo groot tussen PS4 en XONE, of is dit voor de gemiddelde casual gamer te verwaarlozen en alleen voor puristen zichtbaar?