Staat nog steeds op watchlist. Zus in anderhalve week seizoen een en tot waar ze nu zijn met seizoen twee gekeken. Meh, gaat me niet lukken.
Volgende week krijgen we de nieuwe cast te horen. 3 of 4 hoofdrollen. Colin Farrell waarschijnlijk een van de rollen.
Farrell is top, maar ook geruchten over Taylor Kitsch en die zie ik liever niet. Jake Gyllenhaal, Colin Farrell, Sam Rockwell en Michael Fassbender. Baas.
Kitsch ken ik alleen van John Carter eigenlijk. Verder niks bijzonder ofzo. Farrel vind ik persoonlijk wel cool. Hij is toch een beetje zoals McConaughey. Goede acteur alleen vaak gezien als een soort van playboy en veel actie films maar is eigenlijk altijd een goede acteur geweest imo. In Bruges zegt alles.
Dacht dat ik ergens had gezien dat Patrick J. Adams ook mee zou spelen. (Mike Ross in Suits). Maar dat zal ik wel verkeerd gezien hebben.
En echt zo'n acteur die juist in een serie nog meer kan shinen. Qua film is het namelijk vaak matig, maar vind het een fijne acteur. Nu nog Fassbender!