De code die je krijgt is voor 1 console. Bedoel je dat je dan zelf ook op de X360 gaat spelen? Je krijgt btw maar 1 code. Deze kan 3 keer gebruikt worden. Ik verwacht zelf dat de game een no-go is op lastgen. Echter zal de gameplay hetzelfde zijn. Ik wil testen op de console waarop ik ga spelen. Puur omdat ik een beta speel waar het voor bedoeld is. Niet omdat ik de game een paar maanden voor de releas wil spelen.
Misschien dat je de extra content ook kunt testen? Lijkt me eigenlijk niet in een beta maar goed. Alpha was natuurlijk alleen op PS4 dus misschien dat de PS4 ook nog andere content mag gaan testen.
Ja ik snap dat het voor 1 console is. Ja dan moet ik zelf ook op de 360 spelen dus Maar ik twijfel, want op deze manier kan ik hun misschien overhalen voor de current-gen alleen heb ik totaal geen behoefte om zelf op de last-gen te gaan spelen
Is Bol de enige? Had Yourgamezone een mailtje gestuurd (omdat ze toch een stukje goedkoper zijn) maar kreeg terug dat alleen Bol de beta actie had. Dacht dat ik hier ook andere sites voorbij zag komen. Anders maar gewoon bij Bol bestellen.
Nee zijn meerdere winkels. Bart Smit ook meen ik. Weet alleen niet wanneer je de code krijgt. Bol.com is pas 16 of 17 juli. Welke console wil je de beta spelen?
PS4. Denk dat ik het maar bij bol.com bestel. Maar is het niet zo dat er maar een aantal beta codes zijn? Heb dit topic niet echt in de gaten gehouden, dus mijn excuses als ik met herhalende vragen kom.
To be fair denk ik dat er straks een overvloed aan codes zijn hier op het forum. Iedereen krijgt 3 extra download codes om weg te geven.
Ik heb dan nog wel een code voor je over als je die wilt hebben. Moet hem alleen eerst voor mezelf invullen en dan kan ik hem aan jou geven. 3 extra? Ik dacht 3 totaal, dus 2 om weg te geven (extra).
Heb je dan nog eentje extra ? zou het kunnen dat ik voor mezelf invul 360 en dan daarna ook een PS4 code invul ? Ik wil dat wel proberen nu ook eigenlijk
Het lijkt me lastiger om géén code te hebben straks dan wel. Dan laat je ze toch zien hoe vet die game is op de PS4? Beleven = kopen.
Ja sure. Dat is dan ook meteen mijn laatste Zodra ik hem heb gebruikt zal ik jullie een PM sturen :b:
Zal niet zo'n probleem worden. Heb uiteindelijk toch voor de limited gekozen dus waarschijnlijk krijg ik nog een beta code. En een aantal vrienden hebben zich ook aangemeld en die gebruiken allen ook maar 1x de code.
Mensen met een PS4 zonder Destiny beta code: Je kan de game pre-orderen via de playstation store, zonder nog te hoeven betalen. Zodra je deze pre-order hebt bevestigd krijg je een beta code en kun je je pre-order weer annuleren. ga hiervoor naar je settings, PSN, portemonnee, je aankoop historie en dan je Destiny aankoop. Hier kun je deze gewoon annuleren. Beetje cheap, maar wanhoop drijft de man tot straffe toeren.
Waarom maken iedereen er toch misbruik van vraag ik mij af? Straks krijg je helemaal geen key meer, omdat iedereen het massaal aan het annuleren is.
Boeit hun echt geen reet.. des te meer mensen die de game wellicht kopen omdat de beta hun over de streep trekt