Ik en 3 andere maten van me. Was overigens bijna uitverkocht, dus we moesten wel. Maar het bleek achteraf fucking awesome te zijn.
Need for Speed Holy crap. Dit is misschien de meest oppervlakkige film die ik ooit gezien heb. Acteren is niet veel soeps, verhaallijn hebben ze geeneens naar gekeken volgens mij. Logica in alles is gewoon nergens te vinden. Zit er ook nog een irritante Engelse chick in.. Beelden waren oke maar te schaars en te vaak hetzelfde. Moet zeggen het kwam wel puur over en tenminste reden ze auto's zelf maar ja dat maakt de rest niet goed. Dat moet ook wel een beetje degelijk zijn maar komt totaal niet in de buurt. 5/10
Vond hem beter te pruimen dan de TFTF reeks, al zijn beide tergend voor mij geweest. Zelfs de TF films waren op momenten beter te verdragen. Ik wacht liever op een BB III.
TF4, ik heb me goed vermaakt. Verhaallijn? Zat die er in? Geloof het niet toch? Dinobots! Explosies! Knal knal knal.
Volgens mij ook wel gezien, al weet ik het niet zeker. Hersenloos vermaak. NFS ook eens checken. Geen hoge verwachtingen van en vond latere F&F films ook niet zo denderend (te overdreven en slechte sfx), maar verstand op 0 en kijken.
Serieus? 1 was leuk en in balans, 2 gaat er ver en dan ook ver over waardoor het gewoon compleet belachelijk en ook niet meer grappig is.
Tell No One Aardige film over een man van wie zijn vrouw wordt vermoord, en waarvan hij acht jaar later plots opnieuw verdacht raakt door een nieuwe vondst. Tegelijkertijd blijft hij twijfelen aan de waarheid van haar dood. Soms wel wat rommelig.