citaat: Op hoeveel consoles mag ik een game gebruiken?
Bij elke game die u door middel van de Diensten downloadt, ontvangt u een apparaatlicentie en een gebruikerslicentie. U kunt één console aanwijzen als uw “Thuisconsole” en meerdere gebruikers kunnen dezelfde console selecteren als hun thuisconsole. Uw apparaatlicentie wordt automatisch gekoppeld aan uw Thuisconsole, zelfs als dit niet het apparaat is waarop u de aanschaf hebt verricht. De gebruikerslicentie wordt gekoppeld aan uw Xbox Live-account.
Wie mag mijn game gebruiken?
Op grond van uw apparaatlicentie mag iedereen uw game gebruiken op uw Thuisconsole, en als u zich op een andere console met uw Xbox Live-account aanmeldt, kunt u alle games spelen waarvoor u een gebruikerslicentie hebt.
Kan ik een andere console mijn Thuisconsole maken?
U mag in een periode van een jaar (365 dagen) maximaal 3 maal een andere console aanwijzen als uw Thuisconsole. Op het moment dat u een andere Thuisconsole kiest, worden alle apparaatlicenties voor digitale inhoud overgezet naar de nieuwe Thuisconsole en zijn deze niet meer beschikbaar op uw oude “Thuisconsole”.
Dus het mag zeker,Hier zeggen ze het letterlijk:
"If you have multiple Xbox One consoles, or you regularly use consoles belonging to friends or family, you most likely want to designate the most frequently used console as the home Xbox."
Je mag alleen niet tegelijk met je account op 2 consoles ingelogd zijn vermoed ik. Daar kunnen ze je misschien wel voor bannen.
Bron: http://support.xbox.com/en-US/xbox-o...s/my-home-xbox
Laatst bewerkt: 14 jul 2014