PS4 heeft die bug ook en daar heeft het niets met de regio's te maken. Proces ging/gaat volgens mij verloren als je MP gaat spelen Ben tot het een na laatse level gekomen maar echt geen zin om alles nog een keer te doen want BF4 heeft toch wel een van de slechtste SP's van afgelopen jaren imo
Heb met pijn en moeite ook de 1000/1000 gehaald. Leuke game en de achievements zijn niet al te lastig.
Dit heb ik zó vaak. Echt irritant als je dan gekilled word door zoiets. Als je teammate precies achter een enemy loopt bijvoorbeeld (zelfs als er nog een muur tussen is). Zie je een groene tag, denk je dat hij je teammate is en BAM weg ben je
Moet je vaker op je radar kijken *Heeft het uiteraard zelf ook regelmatig last hierva maar deze update zou een groot deel vd problemen verhelpen volgens mij.
Morgen de volledige trailer en vids van youtubers die al mochten spelen een paar dagen geleden. Ergens in de avond.
Dart. Die worden niet beïnvloed door de defensive perk. --- Dragons Teeth livestream http://www.twitch.tv/battlefield Om 22:00 al de vids van youtubers.