Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
  2. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ja las dit ook... WAAROM zou je dan games nog kopen uit de store?

    Ik heb nu dus een probleem met Lego Marvel.. doet niets meer omdat hij uit de store is, en dat na amper 6 maanden uit zijn...

    dit lijkt me een zeer zeer kwalijke zaak als wat op tweakers staat dadelijk dus echt zo is...
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal wel iets verkeerd zijn gegaan. Is alleen op de US site dat die opeens weg is lees ik op Reddit. Al heeft niet iedereen er last van.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Alleen de mensen zonder fatsoen doen dat. En dat is zeker niet iedereen...
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja ja weten we nu wel. We zijn allemaal grote boeven.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee je generaliseert. Dat vind ik erger. Mijn mening over het cancellen is duidelijk en ook iedereen moet dan wat hij niet kan laten. Maar er zijn genoeg mensen die het niet doen en ook genoeg mensen die hem niet eens pre-orderen en in het topic om een code vragen.

    Als je het brengt alsof iedereen het doet zullen anderen ook het gevoel krijgen dat het niet uit maakt.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Anders neem je de post iets te letterlijk..
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Misschien ;)
     
  9. Zoso

    Zoso The Soft Machine

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m wel degelijk gepreorderd maar ben ook van plan m te kopen, behalve als de beta echt tegenvalt ofzo. Het zal misschien zelfs de eerste game worden op mijn ONE. Wel apart inderdaad dat die praktijk zo OK gevonden wordt, maar goed dat komt uit de mond van iemand die de afgelopen jaren vrijwel gratis heeft gegamed op zijn pc. Wel naar dat destiny 70 euro voor de ONE is en 60 op de 360.
     
  10. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb sinds februari een Xbox One en ik ben erg tevreden over de console, alleen is het aanbod van games wel beperkt, maar imo een beter aanbod dan Playstation op dit moment heeft.

    Ik heb nog steeds een pre-order staan bij Bol.com van augustus 2013, de day one edition. Nu hebben we te horen gekregen dat de extra gratis game voor de mensen die voor augustus 2013 hebben besteld Dance Central is. Raar vind ik dan dat de day one edition nog steeds te pre-orderen valt bij bol.com inclusief Dance Central.

    Dus ondanks dat ik een jaar langer heb gepre-ordered, krijg ik niks extra's t.o.v. mensen die nu bestellen? :mad:

    http://www.bol.com/nl/p/microsoft-x...ess-controller-kinect-zwart/9200000014078657/
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2014
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Dit. Dit is dus ook precies wat mij ook erg dwars zit! Iemand die hier opheldering over kan geven? Want waarom heb ik dan zo braaf m'n pre-order laten staan? Om nu alsnog (nogmaals) genaaid te worden?!
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Of een pre order zoveel extra moeite is?
    Je krijgt toch je gratis games die beloofd zijn?
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe zit dat eigenlijk met het game sharen? Het komt erop neer dat ik de digitale games van mijn broer naar mijn console kan downloaden via zijn account en dan inloggen op mijn account en die games + DLC + Seaon pass gewoon kan gebruiken.

    Ik had het hier echter over met een vriend en die zei dat het risicovol is en je wellicht zelfs gebanned kan worden omdat je tegen de policy van Microsoft in gaat. Hij zegt dat deze feature puur is gemaakt zodat mijn broer bijvoorbeeld naar mijn huis kan komen, via zijn account inloggen en dan zijn games ook op mijn Xbox One kan spelen. Het is echter NIET de bedoeling zegt hij, dat ik op mijn eigen account inlog en dan ook die games speel. Games die ik zelf nooit heb gekocht etc....

    Hoe zit dit? Heb geen zin in shit met een nieuwe console straks.
     
  14. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Hoezo zou het tegen de policy zijn? Die functie zit er op.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja het is juist de bedoeling dat je iemand anders ook kan laten spelen :) In ieder geval wel op de PS4. Volgens mij werkt het daar ook net even wat anders toch?
     
  16. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    citaat: Op hoeveel consoles mag ik een game gebruiken?
    Bij elke game die u door middel van de Diensten downloadt, ontvangt u een apparaatlicentie en een gebruikerslicentie. U kunt één console aanwijzen als uw “Thuisconsole” en meerdere gebruikers kunnen dezelfde console selecteren als hun thuisconsole. Uw apparaatlicentie wordt automatisch gekoppeld aan uw Thuisconsole, zelfs als dit niet het apparaat is waarop u de aanschaf hebt verricht. De gebruikerslicentie wordt gekoppeld aan uw Xbox Live-account.


    Wie mag mijn game gebruiken?
    Op grond van uw apparaatlicentie mag iedereen uw game gebruiken op uw Thuisconsole, en als u zich op een andere console met uw Xbox Live-account aanmeldt, kunt u alle games spelen waarvoor u een gebruikerslicentie hebt.

    Kan ik een andere console mijn Thuisconsole maken?
    U mag in een periode van een jaar (365 dagen) maximaal 3 maal een andere console aanwijzen als uw Thuisconsole. Op het moment dat u een andere Thuisconsole kiest, worden alle apparaatlicenties voor digitale inhoud overgezet naar de nieuwe Thuisconsole en zijn deze niet meer beschikbaar op uw oude “Thuisconsole”.

    Dus het mag zeker,Hier zeggen ze het letterlijk:

    "If you have multiple Xbox One consoles, or you regularly use consoles belonging to friends or family, you most likely want to designate the most frequently used console as the home Xbox."

    Je mag alleen niet tegelijk met je account op 2 consoles ingelogd zijn vermoed ik. Daar kunnen ze je misschien wel voor bannen.

    Bron: http://support.xbox.com/en-US/xbox-o...s/my-home-xbox
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2014
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ooooh dan is er dus niets aan de hand. Als het goed is werken de games gewoon als ik op mijn eigen account inlog toch? Dus broer op zijn eigen account en ik ook, ook al heb ik dan niet voor die game betaald. Nou ja...de launch games, want andere games kopen we gewoon samen. :)
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is ook het wachten. Denk dat er veel niet geimporteerd hebben omdat ze toch deze actie wilden hebben. Dan snap ik dat er een hoop best pissed zijn omdat de actie tegenvalt.
     
  19. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, gewoon jouw xbox one instellen als zijn home xbox en andersom. En dan log je gewoon in met je eigen account en dan kunnen jullie allebei al de games gewoon spelen. Zelfs tegelijkertijd. Veel plezier.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja dat is persoonlijk die games of het tegenvalt of niet.
     

Deel Deze Pagina