Wie loopt waar te zeiken? Als ik ergens 'schijtziek' (let op de aanhalingstekens!) van word dan is het wel van mensen die niet goed door hebben in welke thread ze zitten. Wat denk je dat er in deze thread besproken wordt gezien de titel?! En nee de PS3 was niet sowieso sterker, de PS3 had een bijzonder sterke en aparte processor echter de prestaties hangen van meer af dan van alleen de processor. Daarnaast was het op de PS3 zeker wel te merken dat die het op het gebied van multiplats vaak erg veel slechter deed. De meest bekende voorbeelden zijn toch wel The Orange Box en Bayonetta. Die waren gewoon prut in vergelijking tot de 360 variant. Veel mensen komen hier omdat ze dat wel interessante informatie vinden. Vorige gen was er erg veel aan te merken op de PS3, ook naast graphics: late releasedatum, geen rumble in de controllers, geen crosschat etc Deze gen is de kritiek wat meer richting de X1. Deze verschillen worden in deze thread besproken. Een oplossing voor jou om van het 'gezeik' af te zijn is dan ook bijzonder simpel :b:
Ik merk wel dat ik verandert ben qua consoles. Normaal zou ik altijd maar 1 console nemen en daar op gamen. Maar dat is het laatste jaar toch wel verandert, aangezien ik nu een Xbox 360 en PS3 hier heb staan. De PS4 had ik al een tijdje, maar ben over een jaartje toch wel van plan om de XBox One erbij te halen Ik wil mezelf zeker geen diehard gamer noemen omdat ik lang niet alles speel, maar het is meer voor de exclusives op beide platformen die ik anders mis. Ik had altijd de Xbox 360 en moest niks van de PS3 hebben, maar de laatste jaren zijn er echt super titels (The Last Of Us, Heavy Rain bijvoorbeeld) op de PS3 uitgekomen Daarom ben ik toch ook van plan om later een Xbox One te halen. Puur voor games als Halo en Forza en misschien Quantic Dreams.
Hoezo ben je dan geen diehard gamer? Ik vind je toch redelijk diehard als je voor de exclusives nog een andere console in huis haalt Niet dat daar wat mis mee is overigens. Zelf wil ik deze gen maar 1 console en heb daarom gewed op de console waarvan ik dacht dat die het sterkste zou zijn en waarop de meest unieke/weirde ip's uit gaan komen.
Volgens mij wordt ook iedere keuze hier gerespecteerd, en wordt niemand gedwongen om een bepaalde console te halen. En idd wat hier gezegd wordt het is een vs topic, als je er moe van wordt dan moet je maar wegblijven.
Altijd lachen als mensen de vergelijking x360<>ps3 gebruiken om aan te geven hoe het zit met de ps4 en Xbox one
Uiteindelijk absoluut. Wellicht eerder dan eind 2015, want ik denk dat ik Bloodborne wel wil hebben en The Order denk ik ook. Maar eerst in september X1.
Gameplay is het allerbelangrijkste. Boeit me vrij weinig of ik een game heb die 'maar' 30fps locked is. Heb gewoon beide consoles. Multiplatvorm haal ik waarschijnlijk op de PS4 maar vooral om het grotendeel van mijn IRL vrienden voor de PS4 heeft gekozen.
Toch valt me wel op dat veel meer mensen zijn overgestapt naar de PS4. Niemand van de X360 garde die de PS controller irritant vind?
Geen problemen met de sticks die naast elkaar zitten of is dat gewoon 'effe' wennen? Heb in het verleden een PS2 gehad en daar kwam ik toch regelmatig in de knel met racegames bv.
Ik blijf gewoon bij Xbox. Wil die Halo collectie echt niet missen en er is geeneen exclusive die mij aanspreekt voor de PS4 (mss No Man's Sky). En die multiplatverschilletjes kunnen me gestolen worden.
Ben zelf nog niet steeds geen fan de positie van de sticks. Controller is 10x beter dan de PS3 controller maar de positie blijf ik niet fijn vinden. Kan er gewoon niet goed kracht achter zetten. Triggers zijn ook wat sponzig wat niet echt fijn is maar dat went wel na een tijdje.
Ze moeten gewoon een custom ds4 uitbrengen met de linker stick op de plek van de d-pad en vice versa. Dan is het een top controller
Een vriend van mij heeft sinds de launch een PS4 en hij speelt er vrij weinig op. Verder is hij uitermate voorzichtig met zijn spullen, maar toch begint het material van de DS4 thumbsticks al lichtjes af te brokkelen/scheuren. Wel kwalijk. Puur pech?
Volgens mij was dit de eerste batch, puur pech en dit kan hij gewoon terug sturen. Zelf nooit last van gehad gelukkig.