Ik speel niet zo vaak bf4 maar is t normaal dat je in conquest large echt wel zware framedrops hebt? Echt wel laggy zo nu en dan...
Ik heb alleen af en toe framedrops op de X1. Op de PS4 heb ik hier geen last van. Overigens altijd CQ large, maar iets anders speel ik amper dus moeilijk te zeggen of het ook in andere modi is.
Net mijn eerste potjes chainlink gespeeld en de eerste indruk is goed. Ik dacht dat het veel op conquest zou lijken, maar het is meer rush en infantry based. De potjes zijn ook binnen een paar minuten voorbij.
Op Pearl Market moet je echt een supressor gebruiken. Vind die map iets te druk en je kan vanuit ieder raampje beschoten worden.
Op een paar plekken op Pearl Market droppen de frames best wel. Weet niet wat daar aan de hand is. Ieder platform heeft er last van van wat ik zo lees en zelfs PC. Zal wel een stukje map zijn wat niet goed geoptimaliseerd is ofzo.
DLC staat nu te downloaden, straks maar eens even spelen. De filmpjes van de maps zagen er in ieder geval wel tof uit. Ik houd wel van dit soort maps, beetje Flood Zone achtig
Overal is maar impressie best is positief. Alle maps zijn wel cool. Lumpini viel best wel mee. Dacht dat dat een sniper feest ging worden maar dat viel reuze mee. Pearl Market is tof maar denk alleen dat 64 man daar teveel op is. Propaganda voelt aan als een ouderwetse BC2 map zeker met de sneeuw. Sunken Dragon heb ik nog iets te weinig gespeeld maar haatte het niet gelijk ofzo. Vooral blij dat de focus nu echt op infanterie ligt. Keer wat anders.
Echt kut dat de US store maar niet update zeg Geen lag en zo meegemaakt? Dat verbaasd mij eerlijk gezegd wel bij een release van DICE dan
Jah duh....maar grotere recoil, grotere spread. Iets wat je dus niet bij een semi auto hebben. De beta reviews gaven ook al aan dat hij als sidearm niet beter was dan de magnum.
ik hoor juist reviews dat hij de beste side arm is heb trouwens al 1500 kills met de magnum dus ik kan wel oordelen..
De Bulldog is zo damn goed! Dat ding is CQC niet te stoppen, long range een beest en heeft een redelijke ROF. Mijn nieuwe favoriete wapen! Chain link is overigens een damn goeie game mode en de maps zijn echt geweldig in die game mode.
Nou, eindelijk te downloaden.. Bij de xbox is dat toch een stuk beter geregeld qua updaten van de store