dit is heel goed nieuws. Echt een superleuke titel. Heb de game helemaal kapotgespeeld op de X1. Toch altijd fijn dat meer mensen de game nu kunnen spelen.
Wordt dit nog door veel memsem gespeeld in de wereld op de xbox one? Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk
Klomhet als je local co-op speelt de 2e speler alleen maar de 1e skill kan gebruiken? Bij mij lijkt hij niet lvl up/of andere skills te unlocken. Of doe ik iets verkeerd?
de tweede player neemt dezelfde skills als die van de eerste speler op het moment van inloggen. De tweede speler kan niet zelf levellen. De enige optie is om even uit te loggen en opnieuw, zodat de nieuwe skills van player 1 ook door de tweede speler gebruikt kan worden
Denk dat het probleem was dat de andere persoon zijn account had gerecovered op mijn X1. Daardoor had hij waarschijnlijk helemaal geen stats. Local co-op is leuk, maar ik denk dat de game niet echt geschikt is voor kinderen van 5 jaar. Is en blijft toch een shooter en vrij geweldadig.
Je kunt wat vids op YT kijken en zelf oordelen Het is niet de lieve tower defense PvZ dat het was. Maar het kan heel goed zijn dat jij het wel geschikt vindt voor iemand van 5 jaar.