Dus.. Destiny. Ik heb hier echt zin in, al heel lang geen shooter meer gespeeld. Misschien zelfs sinds Halo 3 niet meer, weet 't niet zeker. (dan tel ik bijv. Mass Effect 3 niet mee.) Zijn er mensen die nog wat buddies zoeken op Xbox One tijdens de beta? Ik in ieder geval wel, heb 0 xbox-friends. Het is in ieder geval niet het spel dat je totaal in isolement moet spelen, daarvoor zal Dragon Age: Inquisition wel voldoen! Mijn gamertag is PATCH3N. Ben toch wel van plan om die beta aardig uit te wonen
Thanks, zal het eens bekijken. Net deze vid gekeken: https://www.youtube.com/watch?v=95AqBAxTkvM Echt een bijzonder overtuigende kerel. Hype level 10, excitement factor 50/50.
Lukt me alleen niet in te loggen.... Krijg authentication error 20. Bol heeft zojuist de 2e batch codes gestuurd!
Wat is nou precies de exclusive concent op de PS4 die later naar de XBOX ONE komt, ik kan nergens duidelijke artikelen vinden?
EDIT: Oh alleen de timed exclusive. Die blijft timed exclusive voor een jaar (fall 2015) in opkomende DLC, maar dat is nog niet bekend wat dat precies is geloof ik.
Als ik t goed heb is is dat 1 multiplayer map, een strike op Mars en een stuk of 4 wapens die exclusief blijven voor PlayStation tot herfst 2015
Aha, die link had ik net gevonden maar er wordt in het artikel zelf niet over 'timed' gesproken, vandaar.
Klopt maar er zijn verder geen exclusives voor PlayStation die niet na een bepaalde tijd ook op Xbox komen... gelukkig maar