Ik heb gister even een rondje Draken tand gespeeld, supervet, vooral propaganda vind ik leuk. Ik heb wel het idee dat er weer iets mis is met de netcode, ik word weer regelmatig neergeknald als ik al de hoek om ben. Ook veel killtrades. Ook heb ik het idee dat sommige spelers op één of andere manier voordeel hebben met de slechte netcode want ik zie ineens heel vaak dat 1 of 2 speler 50+ kills hebben en 4 keer gekillt zijn. Zelf had ik dit ook een keer dat bik elk vuurgevecht won en het volgende potje verloor ik juist elke keer. Maar het kan ook zijn dat dit aan mezelf ligt...
Kan ook weer door de maps komen. Zal niet de eerste keer zijn. NS was de eerste maand niet eens te spelen...
Ik had hetzelfde bij PS4 terwijl ik gisteren heledag heb zitten gamen en toen had ik nergens last van en vandaag al zeker 4/5 keer eruit gegooid
Chainlink is wel oke maar niet super ofzo. Vind het veel te snel gaan en zit niet echt een lijn in het spel en je wordt constant van alle kanten beschoten. Speel liever CQ dan. Of DOM als ik iets snels wil spelen.
Het gaat imo meer de TDM kant op de CQ. Gaat mij idd ook te snel en zeker als je gewoon ergens op de frontlinie bent wordt je van alle kanten beschoten en maak je weinig kans om mooie streaks neer te zetten. Zal het nog een paar keer de kans geven maar denk dat het daar dan ook bij blijft
Chainlink was het eerste dat ik deed. Kende nog niks en toen was het van gogogogogo! 10 min lang rennen en dood gaan. Nog 1 link doen en dan heb ik wel die submachine.
Propaganda is gewoon een goede map idd. Sfeertje is een beetje zoals BC2. Een paar voertuigen maar en geen air en op veel plekken kunnen voertuigen ook niet komen en zijn het kleine TDM gedeeltes voor infanterie. Gisteren ook met Jack en wat andere Rush daarop gespeeld (eerste Rush service star ook gehaald lol na meer dan 300 uur. Speel dat nooit) en die map was ook het leukste met Rush van alle DT maps.
Je hebt connecties met JackFrags? Weet niet meer hoe die maps heetten, maar daar doet het inderdaad aan denken. Ik speel ook áltijd CQ. Rush vind ik gewoon een stuk minder leuk.
Oh haha. Dat is dan weer minder DT brengt wel wat bugs met zich mee. Net na een potje Pearl Market kreeg ik een foutmelding en stuurde die me terug naar het dashboard.
Zo jammer van die netcode. Het is echt weer drama. Alleen maar one shots weer. Jammer van ook van Pearl Market die echt drama frames heeft. Je kan dan geeneens normaal mikken.
Vooral de nieuwe maps voor mij. Lijkt of ze misschien op de servers iets vergeten hebben aan te zetten ofzo want in eerdere patches is geupdate.
Het is DiCE Had je echt verwacht dat ze het in één keer goed zouden doen? Nee toch? Volgens mij is er bij elke DLC tot nu toe wel een dik probleem geweest.