Die volgen niks en komen alleen even langs om te proberen een code te scoren. Hebben ook geen idee dat de MS beta pas over een week begint.
19:00 krijgen we de codes? Ik pleur de overige 3 codes hier wel neer van de PS4. Mocht ik ze straks krijgen. Overigens heb ik straks ook codes van XB1 27 juli.
Het is al zo vaak gezegd (net als de Xbone/360 codes)....soms moet je effe iets anders proberen, en hopen dat ze het dan wel zien.
profiel op bungie.net bij de code tab, zijn wel 3 verschilende codes, psn loopt alleen zwaar te trippen
Code Destiny BetaYou'll find your Destiny Beta download codes below. Need help? Click Here! PlayStation 4 (Europe)Come back on Jul 17 2014 to get your download code(s)! Xbox One (Global)Come back on Jul 23 2014 to get your download code(s)! Dit staat er nog bij mij.
refresh? maar ik krijg nog allemaal foutmeldingen hoor bij psn.. altijd hetzelfde liedje bij dit soort dingen nu staat er dat er onderhoud is bij psn store loool
Bungie.net needs a little break. We're pampering it with some much deserved maintens.. Lekker hoor goed geregeld. ^^"