thanks, in de Destiny beta faq staat het nogal raar uitgelegd dan Q. I have a Destiny Beta code. Where do I redeem it? Go to http://bungie.net/beta and follow the instructions! maar dat geld natuurlijk voor de mensen die een code via een retailer hebben gekregen
Zeer jammer dit PSN store is hier niet tegen bestemd. Benieuwd of XBL marketplace hier wel tegen kan 24e.
I know, ik ook...maar zo stond het op de site; 1 code, 3 keer te gebruiken....zal wel te lastig zijn geweest ofzo.
Nope, nooit mee gekregen Marketplace is standaard altijd online of Xboxlive moet eruit liggen, dan is het een andere verhaal.
Jup. Beta van Halo 3 (?) de eerste paar uur waardoor de MP er even uit lag en later nog eens, kan mij alleen even niet voor de geest halen waarmee, 1-2 jaar terug...
Hmm, dat had ik nooit mee gekregen. 4 jaar de xbox gehad en nu de X1 nog nooit bij mij offline geweest.
Is inderdaad ook offline. Soms als je geluk hebt kom je er door heen. Alleen dan als je de code hebt, dan is de PSN een opstakel waarop je kan wachten. PSN in onderhoud staat er.
Mallakai ben je met puur geluk erdoor heen gekomen? Ik zie je namelijk Destiny beta aan het doen bent?
Was te verwachten. Is wat Hybrid zegt, ze hadden codes eerder moeten geven en verspreiden zodat mensen ze hadden kunnen pre-loaden over een week tijd ofzo...