Iedereen wilt graag een code, maar wat ik wil weten is totdat ik woensdag aan de beurt ben........ Hoe speelt ie....... !!!!
Ik zit nog steeds te spelen, normaliter speel ik meestal tot een uur of 9... Ik vind t geweldig, zelfs met randoms En voor een beta is de polish echt abnormaal Zo goed liep bf4 bij launch niet
Behalve dan dat het dus PS3 en PS4 shots zijn en de PS3 versie in verschillende shots helemaal niet zo slecht eruit ziet. Alsof de graphics uberhaupt mega indrukwekkend zijn. Not in my book. Een HEEL groot verschil zou je juist verwachten tussen de twee, maar ik zie het niet.
Heb van een vriend ps3 beta code weten te krijgen maar echt... weer duidelijk waarom ik echt een hekel heb aan ps3. Ben nu voor de 3e keer hele game aan het downloaden... want hij spaced het elke keer weer om onduidelijke redenen waarna hij vervolgens overnieuw begint.
Ik moet zeggen dat ik niet impressed ben. Na 4 uur is het vooral herhalend. Helemaal niet de drang om door te spelen. Game is ook lang niet zo uitgebreid als verwacht. Het is zelf HEEL erg simplistisch in mijn ogen... Morgen nog maar eens goed proberen, maar lijkt op een cancel van mijn pre-order...
Ik vraag me een paar dingen af. Heb namelijk afgelopen tijd niet zoveel meegekregen van Destiny en dit is de eerste keer dat ik het spel daadwerkelijk zie en ervaar. Ik snap de game niet helemaal. Is deze beta geen multiplayer? Ik kom wel gasten tegen als ik een missie aan het spelen ben, maar is dit dan mijn co-op groepje? Hoe zit dit precies?
Je ziet ook andere mensen tijdens bepaalde missies. Zodra je lvl6 wordt kun je ook PvP gaan spelen. Dus tegen andere mensen. Dat staat dan rechts van de aarde. Je co-op groepje kun je voor de missie maken.
Top! En die andere mensen die ik zie, horen we die missie dan samen te spelen? Of zijn dit gwn random mensen met een andere missie.
Kunnen ook andere missies hebben. Als je op Earth ben zie je andere spelers die daar ook zijn. Vooral bij explore misses kunnen de objectives uit een lopen.
Hmmm, PvP, dat haat ik vrijwel altijd... Zit je er net lekker in, komt er weer één of andere mafkees je lastig vallen. Morgen ff tsjekken...
PvP is gewoon apart hoor. Zit er niet in tijdens het questen. Je moet gewoon matchmaking doen voor PvP