Het is denk ik een combinatie van de scope van de game en hoe hij eruit ziet en speelt
het is net als de eerste keer dat ik 64 man BF speelde, toen had ik zo'n gevoel van 'dit is waar ik nieuwe hardware voor gekocht heb, dit kan niet op last-gen'
De game is niet revolutionair maar wel vernieuwend en de production values zijn voor een MMO achtige game echt top (helemaal voor een beta)
het loopt en speelt als een trein, ziet er geweldig uit (echt niet veel minder dan een current-gen SP shooter) en het belangrijkste, het is iets nieuws. Ik heb al meer shooters maar ik heb nog geen MMO shooter
Mijn pre-order hebben ze in ieder geval binnen, ik zie mezelf dit wel vaak spelen.
Vraag me alleen af welke versie ik moet hebben. Ik wil wel alle content maar hoef geen limited edition beeldjes of papierwerk en dat soort dingen
kan ik zeker het beste de gewone versie en een season pass kopen?
Voor de mensen die nu een beetje een 'meh' gevoel hebben bij de Beta, join een fireteam. Het is leuker , moeilijker en gevarieerder als je co-op speelt. Zelfs met randoms is het gewoon leuker dan in je eentje omdat de gevechten veel hectischer zijn
Laatst bewerkt: 18 jul 2014