Even een FIFA-14 vraagje hier... Ik speelde gisteren fifa 14 en werd toen door een fout uit het spel geknikkerd, geen probleem dacht ik, en deed me ps4 gewoon uit omdat ik er zat van was. Vandaag fifa weer opstarten kan ik helemaal geen teams meer kiezen, nergens niet. Overal zie ik alleen maar internationale landen. Het is net alsof ik alleen nog maar de WK editie heb zeg maar... Iemand enig idee? Ook als ik bij het tabje teams aanpassen en dan club tranfers doe zie ik alleen maar het vakje vrije spelers, maar daar kan ik verder niks doen..
Raar verhaal, klinkt alsof er iets corrupted is ofzo. Al geprobeerd om Fifa 14 te wissen en opnieuw te installeren?
waarschijnlijk is je save corrupt geraakt, je kunt proberen je save weer van de PS+ server af te trekken maar de kans is groot dat hij die inmiddels met je corrupte save heeft overschreven. Ik zou sowieso eerst proberen opnieuw te installeren.
Opnieuw installeren had jammer genoeg ook geen zin, maar nu start ik FIFA weer op en alles is weer als normaal? Heel apart dit... Maar goed thnx voor de reply's
Psst Spoiler Ik heb de laatste tijd niet meer in het Destiny topic gekeken, dus het kan goed zijn dat iedereen al lang voorzien is. Maar, voor diegene die dat niet zijn; er staat hier ergens een Beta code verstopt. Misschien is er zelfs een 2e code te vinden. Feestje! Natuurlijk alleen op PS4 te gebruiken. Wees netjes en meld het als je de code hebt gebruikt.
Ik heb ook nog twee codes voor de PS4 over. Laat even weten als je er een wilt dan stuur ik je een PM!