Als je op disc wilt met de season pass erbij zul je dus minimaal de Limited Edition moeten kopen, de standaard disc-versie (Vanguard Edition) heeft minimale extra's. De meeste content voor het 'minste' geld is wat mij betreft dus die Digital Guardian Edition uit de US store.
Je hebt geen subclasses. Je kunt je skills te alle tijden aanpassen. Maar de skills zijn veelal passives. Het verandert niet veel aan je char. Ik had meer diepgang, character custimisation, dialogen, item mogelijkeheden verwacht. Kortom wat meer RPG elementen. Die zijn er helaas eigenlijk te weinig voor mij aanwezig. Het is meer Halo met een vleugje RPG, maar dan ook een vleugje. De game is echt voor de Halo fans een topper. Beide DLC. Meen €35,-
Bummer dat ik Halo geen zak aan vind/vond. Game word nu installed, duurt lang. Hier nog 2 codes voor de ps4 beta: HA5H-Q7NC-4MF6 542N-CLNE-Q545
Nee, de game is voor de Halo fan een nachtmerrie. Halo is by far mijn favoriete franchise, maar deze game trekt me echt niet heel erg ofzo, ik zit er zelfs aan te denken mij pre order op te zeggen. Ik heb echt het idee dat dit niet lang leuk gaat blijven en de multiplayer is een drollenbak eerste klas.
Ja de MP is echt slecht dat gaat nergens meer over. Ik vond de SP/co-op erg veel weg hebben van de SP van Halo hoor.
Ik heb alleen het eerste filmpje gezien en moest toen helaas weer verder. Die was iig erg mooi. Verder schijnt de mp idd mwoah te zijn, maar dit spel moet het hebben van spelen met bekenden in een fire-team toch?
Ik ben dus totaal geen Halo fan ondanks dat ik ze allemaal gespeeld heb. Op een of ander manier boeit Destiny mij wel en lijkt het mij wat op borderlands waar ik wel groot fan van ben.
In Borderlands deden de skills tenminste wat. Ook daar waren de items veel uitgebreider. Die is een zeer beknopte versie van die game. Had veel meer gehoopt dat de game daarop zou lijken. Ik heb in Destiny ook constant het idee dat ik hetzelfde aan het doen ben.
Misschien gebeurd dat ook nog wel in volledige versie en/of luisteren ze naar de feedback wat mensen missen en er graag in willen zien doormiddel van updates
Dit had ik in de alpha ook. De potentie is er wel, maar er ontbreekt best wel wat. Echter kan je niet zeggen of er niet voldoende endgame content is. Dat was juist wat ik bij BL zo vet vond. Grinden als een gek om dat ene wapen of armor te vinden.
Ik had er meer van verwacht.. Dit voelt aan als 'doe maar gewoon wat missies van Halo' en je krijgt hier en daar een kistje of reward op het einde. Totaal geen groot MMO gevoel krijg ik ervan.
Idd FightFight misses van Halo met wat loot. Wel leuk voor een tijdje, maar zeker geen game die je uren gaat boeien.