Wat een k*t ding joh! Dat ze die kl*te cloud lekker in hun reet stoppen! De hele xbox is gewoon onbruikbaar als er iets met live aan de hand is
Ondanks dat ik gisteren ook niet in kon loggen op live, kon ik wel gewoon al mijn games spelen. Xbox wilde savedata syncen, maar dat ging niet. Vervolgens koos ik, play offline en hoppa.. Kon gewoon gamen (inclusief juiste savedata!). Vraag me af hoe het kan dat sommige mensen dus niks kunnen spelen.. Bij mij werkte zowel digital als physical games gewoon..
Gister kon ik gewoon de hele dag Battlefield spelen tot ik even een pauze van een half uurtje nam en niet opnieuw in kon loggen. Vandaag kan ik helemaal niks, ook geen Tomb Raider die ik op disc heb.
En als je de Xbox offline zet? Settings - wireless and network - kies GO OFFLINE... Probeer daarna je game eens te starten..
Fijn, dit was er toch al? via Xbox.com kon je games rechtstreeks naar de xbox downloadwn, wanneer je de xbox aanzet..
Nee, je kocht de game alleen maar zodat deze bij je My Games & Apps stond. Je moest dan zelf nog de download en install aanzetten. Dat gebeurt nu dus direct wanneer je game aanschaft via Xbox.com Ideaal dus!!
Fijn eindelijk 3d support, heb nog een paar film liggen kan ik die eindelijk in 3D kijken. Verder klinkt het als een solide update.