[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Missies zijn niet nodig. Als je snel aan de cap zit heb je raids nodig. Waarvoor je steeds betere gear nodig hebt. Missies zijn puur voor het levelen.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Als je echt verschillende sub classes wilt hebben zoals jij eerder aangaf is dat wel belangrijk ;) nu is het verachil tussen de classes vrijwel alleen de special power. En dat is verder ook niet echt wat baanbrekends. Niet erg hoor als deze game zijn eigen ding gaat doen, maar ik heb het gevoel dat het eigenlijk een shooter singleplayer is met coop buddies. Volgens mij komt er geen grinden aan te pas. Iets dat in BL toch wel de main focus was.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nou de endgame raids schijnen wel moeilijk te zijn. Las dat een highend guild het 24 uur heeft mogen proberen, maar niet gecleared kreeg. Denk dat je dan toch veel moet grinden voor betere items of tokens.

    Rep farmen gaat ook erg traag dus denk dat je er daar ook flink voor aan bak moet.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat zou best kunnen. Ik had het tot nu toe over wat ik gespeeld heb. Wat er endgame verschijnt, is wat mij over de streep kan trekken of niet
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.975
    Leuk Bevonden:
    3.318
    Na 16 uur waren ze gestopt met die Vault of Glass :+
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen als er bekend wordt welke wapens daarvoor goed zijn en wat andere tips voor die Vault of Glass dan zal je het wel makkelijker kunnen halen. Van die 16 uur hebben ze waarschijnlijk ook tig dingen geprobeerd om te zien wat werkt of niet. Dat is waarschijnlijk straks redelijk snel bekend.
     
  7. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Word de endbuild ook echt mission based of word het een vrije toegankelijke waar je kunt gaan en staan waar je wilt? Dat mis ik wel een beetje.. Het gevoel van exploren ala BL. Gewoon een grote open wereld
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zegt vooral dat het gear dependant is. En dat was ook mijn punt. Denk dus dat je veel gear moet grinden om daar door heen te kunnen komen.

    Denk dat de hele game op het endgame gaat focussen. Denk een snelle rush naar lvl20 en dan steeds gearen voor endgame progressie.
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2014
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat ik zo lees is dat er voor veel enemies ook verschillende wapens zijn. Bij de een werkt het wapen niet en bij een andere wel. Las gisteren volgens mij hier dat een wapen geen damage deed bij een bepaalde enemy. Dan goed dat een andere wapen zoals een plasma gun het dan beter had gedaan.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat was ik gister ;) Maar dat was volgens mij omdat zijn level veel hoger was dan die van mij. Denk ook wel dat verschillende elementen voor verschillende situaties nodig zijn. Zou anders niet weten waarom er elementen op zitten. Maar goed, verschillende elementen op wapens betekent ook weer meer grinden voor gear.
     
  11. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ik zou stoppen maar ben inmiddels weer 3 uur verder. Behoorlijk lange battle achter de rug. Muziek is ook geweldig in dit spel
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb je al die grote robotspin gehad?

    Dat kan wel even duren ;-)
     
  13. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Wanneer worden de xbox one codes vrij gegeven? Zit nog steeds met smart te wachten op een code :p
     
  14. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Wanneer komt die? Welk level ben jij btw?
     
  15. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Je moet dacht ik level 6 zijn in het stuk Kings Lair !
     
  16. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Woensdagmiddag
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja echt gezellig om met jou te spelen :mad:

    Volgende week maar weer verder en dan gooi ik hem ook in de pre-order, blijft echt een heel tof spel :)
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kun je ook al eerder tegen komen. Weet niet hoe de missie heet, maar je kunt dan op Earth constant nieuwe missies nemen. 1 daarvan start automatisch als je in de buurt bent. Dat is dezelfde Walker. Wel iets minder HP.
     
  19. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ik ben bij het stuk dat je die waves met vijanden krijgt wanneer Ghost die ingang hackt. 2x gingen we dood en de 3e waren wij nog maar met zijn 2en. Zo weer proberen
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Noobs!

    ;-)
     

Deel Deze Pagina