[PS4] [Vita] Persona 4: Golden

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 jan 2012.

1. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik ben nog steeds bij dat stuk dat ik kanji moet saven, maar het lukt me niet om de baas te verslaan. Heb het echt 100
    keer geprobeerd maar telkens als hij rampage gebruikt gaat mijn hele squad dood.

Als ik deze level skip, is het san niet meer mogelijk om kanji te redden? Want de dagen gaan wel gewoon door en dit is volgens mij de laatste dag om hem te kunnen redden

Sowieso geen zin om opnieuw te beginnen met 11 uur ofzo in de game

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Je moet het dan halen als het de laatste dag is. Daarom begin ik een dag of 5 van tevoren al mocht ik te slap zijn. Die baas is wel te verslaan though. Kijk even op internet naar de zwakte van de baas en zorg dat je helemaal fris aan de battle begint.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik weet het niet meer helemaal zeker maar:
    eerst de healer verslaan en dan de andere. Daarna voor de Shadow gaan. Rampage kan je op voorbereiden door op tijd een barrière oid op te zetten.

4. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839

Geloof me. Ik heb video's gekeken maar die rampage aanval fucked me altijd op

Nog even proberen dan maar

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Welke baas is dat dan :)?

6. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Shadow Kanji

Laatst bewerkt: 30 jun 2014
  7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja Kevf zijn advies opvolgen dan :) Eerst die gozer links (die dus op de foto achter je character staat) en dan de rechter. Daarna pas kanji zelf.

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Anders effe paar leveltjes grinden, kan al genoeg zijn.:b:

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat werkt ook prima idd. Ruim op tijd de wereld in en dan eerst gewoon een paar keer de nodige levels pakken. Je kan op een andere dag toch weer verder op dat niveau. Je kan ook 1 van de al uitgespeelde dungeons pakken, daar kan je nu een soort van tweede eindbaas verslaan voor een extraatje.

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Persona 4 Golden Animatie is sinds gisteren begonnen! \o/

11. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Hopelijk snel een box met de Amerikaanse stemmen uit de game.:thumbs:
    Hopelijk ook dezelfde studio als uit de game; die tussenfilmpjes zien er uber uit.:thumbs:

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Het voelt echt aan als New Game+, rushen ook gigantisch. Ziet er een stuk toffer uit, ook van studio achter de stukjes uit de game. Maar vooralsnog was de eerste anime veel beter. Blijkt ook maar 12 EP's te zijn tegenover de 26 van Persona 4 Anime. 8)

Laatst bewerkt: 11 jul 2014
  13. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Hoe verschilt deze nieuwe reeks met die van Persona 4 Anime? Van mij mogen ze ook wel wat nieuwe twists er ingooien, want inderdaad, het voelt alsof ik de game nogmaals 'speel'.

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Vandaag veel te warm om meer dan niks te doen. Vanochtend de Vita aangeslingerd (nou ja, hij stond eigenlijk al aan, stand by ftw) en een marathon sessie Persona gedaan.
    *Zet Vita uit
    ...
    Oh ja, dit is geen Inaba. :mad:

:+

Wordt voor Persona 5 gewoon onmogelijk om deze game te verbeteren. Nou ja, misschien wat leukere sidequests!

15. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja, die karakters ga ik écht gigantisch missen, stuk voor stuk.:'-(

Zit er zelfs aan te denken om toch die 3ds game te kopen...zie ik ze toch nog een keertje.:x

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben bang dat daar weinig overblijft van de toon, gameplay en personages wat wij zo leuk vinden. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet al te veel trailers heb bekeken.

Oh ja,
    fuuuck youuu meneer Reaper! :+

De XP is wel een beetje karig 8)

Meer random avonturen van vandaag en gisteren HUGE SPOILERS: http://dullenl.minus.com/mrvSfKwaXFi58#!/2.0
    Ja. 180 screenshots. 2 dagen spelen. (ik wil niet weten hoeveel ik er in totaal heb gemaakt)
    Onderaan beginnen als je echt zo gek bent om er een paar te checken. :+

edit: Omdat ik een domoor ben wat het op een 'eerlijke' manier wilt spelen kan ik maar 1 vriendin hebben. Nu dan wel net Rise op de meest lullig manier moeten afwijzen. :'-( Damn. Dan ging het bij Chie nog net wat gemakkelijker, de situatie was niet zo lullig :p

Laatst bewerkt: 19 jul 2014
  17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ging eens kijken hoeveel quests ik tot dat punt had weten te voltooien;

soclose.jpg :+

Kreeg vlak daarna ook nog Quest #60. 'Geef me een Guardian vis.'
    ...
    ..
    Je bedoelt die zeldzame vis wat ik net heb gevoerd aan een kat? :mad: Ik wist dat dat een slecht idee zou gaan zijn!
    Nou ja, had toch niks uitgemaakt. Is niet alsof ik ze dan wel allemaal had voltooid.

Inmiddels uitgespeeld. Jammer. Ik had het nog wel kunnen rekken (zoals ik al meer dan een jaar heb gedaan), maar ik kon dit weekend gewoon niet stoppen.

wtf kanji, hahah :+
    Wel erg leuk om iedereen met een net wat andere look te zien. Zo zouden ze in een sequel kunnen hebben uitgezien! :p

DAT IS NIET ROOD!

Nanako met lang haar...

Ik ben al vaak lyrisch geweest over P4. Maar deze keer even apart over Golden. Mijn god wat hebben ze er nog veel content ingepropt. Het bleef allemaal doorgaan! :D Marie, nieuwe trips, nieuwe scenes, nieuwe dungeon. Al die content zou bij andere games 10 DLC's van 10 euro per stuk zijn geweest.

Ik wil eigenlijk gelijk nog een aantal keer opnieuw beginnen. Hoe zien bepaalde scenes eruit als je een andere keuze hebt gemaakt? Valentijn met Chie ipv Yukiko! Of Rise. Of. De skitrip misschien? Het main verhaal wordt natuurlijk niet anders, maar juist al die extra scenes wel!

Bedenk me ook net dat dit dé reden is waarom ik de Harry Potter serie zo leuk vind. Niet alleen het main verhaal (al is dat ook leuk), maar die mooi uitgediepte wereld met leuke personages. Het zijn de randzaken wat een verhaal vaak memorabel maken. Niet dat ene gevecht tegen een boss. Maar het leven in Hogwarts Inaba. School, de tripjes, de random gebeurtenissen.

Geeindigd met
    Kreeg op het laatste niet meer genoeg XP om hem naar Level 99 te brengen.

Die reaper nog een 2e keer tegengekomen, en hij brengt toch aardige loot met zich mee

De resterende screens van vandaag. Voor de mensen wat het einde toch niks interesseert. Of de mensen die herinneringen willen ophalen :p
    http://dullenl.minus.com/mbzX8mLPusE8oD (onderaan beginnen als je het chronologisch wilt hebben)

Ok tot zover mijn geblaat. Nu eens kijken wat die TV heeft te bieden qua extra's.

edit: TV heeft wel wat te bieden, ik niet. Ik verlies gewoon van Yukiko in die quiz 8)

Laatst bewerkt: 20 jul 2014
  18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoelang heb je erover gedaan? Ik ben ergens rond de 40 uur gestopt.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Net iets meer dan 109 uur

Vol risico altijd maar 1 saveslot gebruikt. :+ Alleen voor de NG+ save heb ik de 2e gebruikt.

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Tja, het bleef altijd maar doorgaan haha. Dacht dat ik rond Mitsuo al klaar was. :lol:

Deel Deze Pagina