Heb er gister meer dan 3 uur over gedaan. Heb van de week een hoop herrie gemaakt en ben blij dat ik volgende maand weg ga bij Telfort met hun 6MB topsnelheid en het HD pakket wat hun 'automatische systeem' uitschakelde. Een 'handmatig' systeem om het terug te zetten hadden ze niet.... Tot zover mijn gal...
Was klaar met alles in ongeveer 30 min, en terwijl ik via remote play aan de andere kant van Nederland zat. Het is zeker aan te raden om toch je ports en firewall op je router eens beter te bekijken als je er uren over doet
Nieuwe Warframe update. Ziet er nog steeds goed uit, vooral de nieuwe pets. Ik herinner me alleen dat het spelen van deze game een ontzettend saaie aangelegenheid was...
Iemand al eens Trine 2 in 3D gespeeld? Ziet er echt prachtig uit Had hem al een hele tijd geleden gedownload omdat ie gratis was, nu pas eerste keer opgestart
Ik had al eens een begin gemaakt op de Wii U maar nu ik die console afgelopen week verkocht heb, zal ik de game op de PS4 moeten uitspelen...maar geen straf om opnieuw te moeten beginnen.:b:
Ja, na (lang) wikken en wegen, de knoop toch maar doorgehakt. Kleine was alweer uitgekeken op mario kart (ik ook) en dat was de game die de redding had moeten zijn...het is het allemaal net niet. Been there, done that. Heb er idd nog een mooi bedrag voor ontvangen, meer dan ik verwacht had eerlijk gezegd. Mis het ook echt niet. Ding na maanden aangezet voor MK8, maar na een week stond ie alweer uit tot de verkoop.
Ik trap er ook altijd in. Heb dat ding nog staan. Blijft wel denk ik hier, maar Mario Kart 5x aangeraakt ofzo, en voornamelijk met vrienden. En ik kan er nog niks van
Grappig, ik speel eigenlijk best heel veel op mijn WiiU. Mijn PS4 ligt meer stof te happen. Ik speel veel MK8, daarvoor Donkey Kong, SM3DW, Zelda TWW, dus ik speel aardig wat. Ik vind het echt een perfecte console voor erbij. ik ben blij dat ik die paar topgames als MK8 en Donkey Kong kan spelen.
Weet iemand toevallig de juiste release datum van seizoen 1 van The Walking Dead op de PS4? Had hem besteld met de als release vandaag maar zag net 4 data. 25-07, 25-08, september en oktober. Haha scheelt nog al...