De eerste 4 punten zijn goed maar de laatste vind ik zo'n onzin. Ik vond de Alpha versie zelfs nog beter dan de huidige robot-effect-stem.
Over de multiplayer announcer kan ik niks zeggen, aangezien ik vooral PvE footage bekijk op het moment.
Als reactie op punt 1 zou ik zeggen dat, als je Destiny als MMO categoriseert, je automatisch de nadruk gaat leggen op progressie en de game gaat vergelijken met grote MMO's, terwijl ik toch echt denk dat bij Destiny de nadruk elders ligt dan bij WoW of Guild Wars 2. Wel denk ik dat MMO's op consoles een stapje kleiner moeten zijn(in het begin) dan PC MMO's, bijvoorbeeld qua hoeveelheid vaardigheden, door het gebrek aan keyboard etc. Destiny als 'Console-MMO' is dus wel aanvaardbaar maar als MMO pur sang verwacht ik dat de game veel... minder gecompliceerd? gaat zijn dan bijvoorbeeld WoW. Een andere factor is de afwezigheid van chat-functies die zo essentieel zijn voor MMO's.
Misschien is dat wishful thinking, ik zit nml. helemaal niet te wachten op een console MMO, en ik zal ook zeker de nadruk leggen op de singleplayer ervaring van Destiny.
Laatst bewerkt: 21 jul 2014