Ik ging eens kijken hoeveel quests ik tot dat punt had weten te voltooien;
soclose.jpg
Kreeg vlak daarna ook nog Quest #60. 'Geef me een Guardian vis.'
...
..
Je bedoelt die zeldzame vis wat ik net heb gevoerd aan een kat?
Ik wist dat dat een slecht idee zou gaan zijn!
Nou ja, had toch niks uitgemaakt. Is niet alsof ik ze dan wel allemaal had voltooid.
Inmiddels uitgespeeld. Jammer. Ik had het nog wel kunnen rekken (zoals ik al meer dan een jaar heb gedaan), maar ik kon dit weekend gewoon niet stoppen.
wtf kanji, hahah
Wel erg leuk om iedereen met een net wat andere look te zien. Zo zouden ze in een sequel kunnen hebben uitgezien!
DAT IS NIET ROOD!
Nanako met lang haar...
Ik ben al vaak lyrisch geweest over P4. Maar deze keer even apart over Golden. Mijn god wat hebben ze er nog veel content ingepropt. Het bleef allemaal doorgaan!
Marie, nieuwe trips, nieuwe scenes, nieuwe dungeon. Al die content zou bij andere games 10 DLC's van 10 euro per stuk zijn geweest.
Ik wil eigenlijk gelijk nog een aantal keer opnieuw beginnen. Hoe zien bepaalde scenes eruit als je een andere keuze hebt gemaakt? Valentijn met Chie ipv Yukiko! Of Rise. Of. De skitrip misschien? Het main verhaal wordt natuurlijk niet anders, maar juist al die extra scenes wel!
Bedenk me ook net dat dit dé reden is waarom ik de Harry Potter serie zo leuk vind. Niet alleen het main verhaal (al is dat ook leuk), maar die mooi uitgediepte wereld met leuke personages. Het zijn de randzaken wat een verhaal vaak memorabel maken. Niet dat ene gevecht tegen een boss. Maar het leven in
Hogwarts Inaba. School, de tripjes, de random gebeurtenissen.
Geeindigd met
Kreeg op het laatste niet meer genoeg XP om hem naar Level 99 te brengen.
Die reaper nog een 2e keer tegengekomen, en hij brengt toch aardige loot met zich mee
De resterende screens van vandaag. Voor de mensen wat het einde toch niks interesseert. Of de mensen die herinneringen willen ophalen
http://dullenl.minus.com/mbzX8mLPusE8oD (onderaan beginnen als je het chronologisch wilt hebben)
Ok tot zover mijn geblaat. Nu eens kijken wat die TV heeft te bieden qua extra's.
edit: TV heeft wel wat te bieden, ik niet. Ik verlies gewoon van Yukiko in die quiz
Klik om te vergroten...