Morgen rond een uurtje of 19:00 in de avond krijgen we de codes.. Als xbox one bezitter moet je wel geduld hebben zeg...
En het zegt mij helemaal niks omdat ik de game nog niet gespeeld heb gaarheid. Volgens vele heeft de tijdzone te maken met wanneer je de code krijgt, ach dan krijg ik hem maar morgen leuk verjaardags-cadeau
Ik zie ook dat hij paarse armor heeft en alleen een geel/goud helmpje en wapen. Oftewel, het kan nog hoger aangezien geel het hoogst is
Is er nog een mogelijkheid om een beta code te krijgen door middel van de game ergens te pre-orderen? Zo ja waar?
Helaas. Maar als je een Xbox code zoekt, kan je beter deze topic op de 23e in de gaten houden..... Er komen genoeg codes vrij van mede forumleden....
Als iemand nog een code over heeft (of gaat hebben) voor Xbox 360 houd ik me aanbevolen! Ik heb genoeg gelezen, nu wil ik kunnen reageren!
Heb er tussen de 5-10 per missie. Vind ik best veel. Dat is sowieso niet uit de beta. Die gast is lvl20...
Oke, Bedankt voor uw reactie Dus als iemand een 360 code over heeft zou ik u heel dankbaar zijn Groet, Jurjen
dan doe ik echt wat fout. Ik check ook telkens die postmaster of ik wat groens vergeten ben en heb maar 1 item gekregen daar. Volgens mij zijn die codes gewoon infodingen voor de Destiny encyclopedia Net zoals je onderaan in beeld telkens krijgt: blabla updated. Check bungie.net