Zou iemand mij alsjeblieft een 360 code willen pm'en voor m'n stiefbroertje bij m'n pa? Heb evt nog een ps4 code beschikbaar. Bij voorbaat dank.
Ja, hier ook last van 39% 120MB internet yea right.. We moeten denk ik ook niet vergeten, dat we 10,9 GB naar binnen moeten halen.
Het ligt ook niet aan jou Verbinding... Maar eerder de hoeveelheid requests aan hun kant. (serverload)
Vreemd, aangezien er meer mensen op de PS4 aan het downloaden waren en ik hem met 150mbit in een muut of 6-7 binnen had. PSN toch beter dan XBL?
Ligt niet aan Microsoft je download het van de Bungie.net servers. PS4 was ook erg traag bij mij. Ik heb 120mb internet, maar vooralsnog zie je er weinig van op de console. Torrrent en shit haal ik wel op max snelheid.
Andere grote bestanden vliegen ook snel binnen. ESO beta op de pc was meer dan 20 gig en die was ook snel binnen. Ligt gewoon aan de hoeveelheid tegelijk denk ik.
Je download via de store? Dus van de MS server? PS4 waren veel meer mensen. Hoe kan ik die dan veel sneller binnen halen?
Ja, via store, maar content haal je van Bungie servers volgens mij hoor. Mja, PS4 is ook sneller met games installeren.. Terwijl de X1 langzamer is.
Spelen bijna allemaal hetzelfde. Ze hadden wel wat meer diepgang en variatie of meerdere en andere skills erin mogen stoppen. Zonder special en jump zijn het eigenlijk 3 dezelfde chars. Tree van de char zelf laat hem ook niet echt anders spelen aangezien veel passive zijn. Hoop dat ze er nog iets aan veranderen, maar ben er bang voor. Speel liefste als ik moet kiezen voor Hunter aangezien die iets meer voordeel met sniper heeft. Ook je stats op armor zijn echt heel erg beknopt. Hadden ze net zo goed weg kunnen laten op deze manier.
Heeft er iemand stiekum nog een Destiny Code over voor little ol' me? XBOX ONE versie indien mogelijk