X1/360 gamers veel plezier vandaag met Destiny! Vanaf half 5 kan ik weer dus mocht iemand van PSN zin heb in Co-op laat het me weten.
Heb ook de codes in me mail gekregen. Eerst nog ff een paar dagen genieten van me vakantie en dan vrijdag los!
Mocht er iemand een xbox 360 code voor me hebben hoor ik dat graag. Helaas deze week geen meer kunnen bemachtigen en de hele dag vrij.
Leuk en aardig dat die xboxers nu ook eens mogen proeven, maar nu de hamvraag: is er wat nieuws bijgekomen in de PS beta? Ik hoop echt dat de maan nu beschikbaar is
Betreft clans, iemand met het idee een clan te beginnen (ps4, daarop haal ik fullgame) ? Zou dan namelijk graag joinen.
Code was al gebruikt geeft ie aan. Iig bedankt. Heeft iemand anders nog een code over voor X1? Als het kan in pm. Alvast bedankt.
Zuur. Achja, 62 is al over de helft. Trouwens ik hoor niemand klagen, dat Destiny maar 30fps is? Normaal moest elke game het liefs toch 60fps zijn voor vele hier?
Stomme code , had ik hem ingevoerd, alles leuk en aardig, gebeurt er niks. Net alsof ik die code niet heb ingevoerd. Dan maar mijn 2e code gebruikt
Iemand die dezelfde ervaringen heeft? Of worden hier alleen nog maar pagina's lang over codes en downloads gesproken?