[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Lijkt me saaaaaaai Yellow \o/ ik doe alleen end content. haha

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    LFR is niet raiden.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Voor jouw niet nee :+, en dan nog blijft het een mening. ;)

@ Dagger: Valt reuze mee, kan me altijd prima vermaken de eerste paar honderd uur weer. Zit er meestal zo weer een half jaar aan vast. ;)

4. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Haha ja heb ik ook tho. Half jaar ongeveer dan stop ik weer, dan speel ik weer half jaar etc etc:p

5. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou graag weer willen beginnen met World of Warcraft maar ik lees dat de scroll of resurrection niet meer te halen is. Zijn er verder nog leuke acties waardoor ik weer een leuke motivatie heb om te beginnen?

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    RAF met een vriend?

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Expension kopen, krijg je gratis boost bij tot 90.

On another note:

DK overgezet van 85, inmiddels 86. Ben Tank gegaan en heb de juiste gear nu. Was even rusty de eerste dungeon maar had een goede healer bij ( maat van mij paladin 86 ) Even onderzocht hoe of wat en nu gaat hij weer goed, was toch weer jaar of 4 geleden dat ik mijn DK had gebruikt haha. Iemand nog tips om goed te tanken?

Questen met een DK is btw wel handig, kan vrijwel niet dood lijkt het. Pull echt grote groepen mobs en einde van het gevecht nog vrijwel altijd full health zonder mezelf te healen, en als ik met healen eigenlijk altijd full health haha ideaal.

Woensdag weer verder met mijn hunter gearen. Nog 4 items te gaan PVP conquest en als ik de cap heb van aankomende week nog 2.
    Solo Tempest keep nu 3 keer per week, straks met mijn DK erbij 4 keer als hij 90 is. ( zoek het niet tijdens het levelen naar tempest keep te gaan met mijn DK ). Nu hopen dat hij aankomende week dropped, zit pas op de 5 keer dat ik hem heb gecleared dus blijven gewoon gaan.

Laatst bewerkt: 21 jul 2014
  8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt met geen enkele class vrijwel niet meer dood met questen. Alles classes pullen meerdere mobs en AoEen die down. Het is allemaal easy geworden.

9. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dat is al 5 jaar zo.. Je kan 100'en uren steken in raiden, of je wacht gewoon een paar maandjes tot de content makkelijker wordt..

Een boss in hardmode is leuk, maar geen 100 uur waard imho..

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Niet mee eens. Ik doe ze liever in hard mode met een goede / leuke groep. Ik vind het het wel waart iets te complete voor het generfed word. Een game die te makkelijk is is niet leuk meer. Geef mij maar gewoon de oude raids terug i.p.v de huidige manier. Echter is dat bijna niet meer te doen omdat meeste servers Medium of low zijn qua populatie. Ik kan in mijn Medium server nog geen eens een arena partner vinden als ik even wat arena's wil doen, doe alles met vrienden. ALs hun er niet zijn ga ik maar een alt levelen of tempest keep doen elke week.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk niet dat als mensen ouder worden ze nog 3-4 avonden in de week kunnen raiden. Ik doe ze ook liever op hard, maar ik heb een vrouw en dieren en die gaan gewoon voor...

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Dat wel heb ik ook. Daarom vind ik de LFR toch wel een meerwaarde hebben. Kun je in iedergeval gear halen tot je in de normals mee kan. En ja dan is het niet elke keer dat je mee kan, maar wellicht wel 1 of 2 keer per week. Deed ik ook met mijn Priest. Nu ook voor die reden overgestapt naar PVP met een hunter, kun je doen wanneer je wilt. Echter heb ik al bijna full prideful binnen nog geen maand. Zodra de maand over is ( mijn gametime ) en dat is zaterdag zal ik nog maar 2 items nodig hebben. Is 2 weken met 1800 cap.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    PvP speel ik nog veel minder met randoms dan PvE. Solo BG queue is QQ. Speel vooral RBG daardoor.

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja klopt. Maarja moet iets haha. Heb nu een main voor Pve( Priest ), main voor PVP ( hunter ) en ben DK aan het levelen is nu 87. Nog geen idee wat ik daarmee ga doen, is nu tank.

Echter heb ik nog nooit RBG's gedaan, krijgen nooit een fatsoenlijke guild in onze server die dat doet, en zelf zoeken is geen optie want er reageert vrijwel niemand. Beetje jammer.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    RGB kan gewoon cross server/realm. Geen guild nodig. Je kunt vaak op sites van teams kijken of op het blizz forum en je daar aanmelden. En dan gewoon crossserver spelen :)

Ik was het iig zat om met PvE gegearde mensen te spelen. Nog erger nu als ik soms voor een random BG queue omdat er geen team mogelijk is en je met een paar man in de rij gaat staan zijn de 483 instant 90s die direct BG gaan doen. Verschrikkelijk toevoeging van Blizz :emo:

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Klopt hier ook een hekel aan. Allemaal gebooste gasten die dan niet eerst even langs timeless isle gaan om zowel wat 496 gear te bemachtigen en om hun mannetje te leren kennen. 90% daarvan weet niet wat ze doen of hoe hun mannetje werkt. Da's nog erger als 483 gear hebben.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Geef ook nooit weer geld uit daar aan. Ik level voortaan wel weer en als ik level, dan word het alleen een DK of Paladin, een cookiecutter advies van Inferius aan mijn adres voor zover ik mij herinner.

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Naja goed met WoD heb ik het ook gedaan. 483 Shamaan gekozen Enhancement. Opgezocht wat hij kan, rotation, abilities etc. Geoefend op een dummy, Dungeons mee begonnen, LFR en is nu ilvl 510. Voor nu even mee gestopt maar veel mensen beginnen gewoon te spelen zonder iets te kunnen. Heel frustrerend als dat je team is.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Enh Shaman is dan ook zeer simpel qua rotation. En ilvl510 zegt niet dat je hem kan spelen. Hoeveel DPS haal je daarmee in LFR?

20. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Mijn Mage ook al een week op 90. Eindelijk eens een class die ik ook echt leuk vind en een character die niet lelijk is (andere 90's zijn een female Orc en Troll :'-().

Een beetje jammer dat ik zo laat in de expansion pas weer ben begonnen, maar ik hoop nog wel Garrosh te killen voor de nieuwe content.

Deel Deze Pagina