[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb mij uitstekend vermaakt met de PvP. Ik snap al die haat dan ook niet zo goed. Speelde lekker soepel, zag er goed uit, toffe levels etc.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat zal het wel zijn hehe.

    Btw de game loopt prima verder op de Xbox One.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Speelt o zich net als de SP lekker, maar voor mij voelt het gewoon heel oud en standaard. Pak Halo en een CoD gametype en je hebt een MP? Van mijn hadden ze meer hun beste mogen doen. Dit is iets wat ik misschien 10 jaar geleden leuk had kunnen vinden.
     
  4. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Fck yea 900p zie het verschil met de PS4 niet eens. :+ Loopt beide soepel. ^
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Daarom denk ik ook dat het meer een extraatje is. Omdat ze dachten bij zijn Bungie dus knallen we er ook een MP even in.
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    De beta heeft versneld levellen he.
    Daarbij komt ook nog eens dat lvl 20 de cap is maar je daarna gewoon nog verder ''evolueert'' qua perks en skills.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Maar dit kunnen we dan toch van elke MP zeggen? Je hebt alleen 'control' als optie in de beta (toch?), dus het is ook lastig om te zeggen hoe de rest gaat uitpakken.

    Sure de hoofdmoot is PvE, maar dat hoeft niet in te houden dat PvP niet leuk is.

    Dat zie je bij veel games gebeuren waarbij mensen het spel niet kopen om de PvP. Voorbeelden zijn TLOU en Uncharted 2, beide games met toffe co-op en multiplayer gamemodes. Maar door iedereen afgedaan als suf extraatje die je niet hoeft.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Perks en skills kun je al daarvoor maxen. Sterker nog, volgens mij is daar ook geen cap voor de beta. Daar kun je ik nog steeds kills maxen door ze te gebruiken.

    En hoe kom je erbij dat de beta versneld levelen heeft? Dat is volgens mij niet zo. Anders zo je iedere missie onderlevel zijn als het trager zou gaan. Wat ik van de mensen begreep die de full game teste is dat je makkelijk in 2 dagen max lvl kon worden.

    Dat zijn ook games waarvan ik de MP 5min aangeraakt heb en nooit meer. GTA nog zo'n game.

    In mijn ogen kun je beter een matige MP weg laten en je meer op de SP focussen dan. Of je doet het goed of je laat het weg.
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2014
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb ook begrepen dat dit het normale tempo is van levelen. Best zonde. Want een dergelijke game voelt toch vaak opgeknipt in twee delen: Het eerste stuk tot je max level en het tweede stuk om alle toffe wapens, skills etc te halen. Het eerste stuk wordt tekort gedaan.
     
  10. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    7XQGX-G4DDK-HCWPX-HGFC4-2JCRZ
    TXW9H-DHRV3-W64PR-RXC3M-XJWCZ

    2 ongebruikte codes!
    Voor Xbox one btw!
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2014
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb nog een Xbox 360 code over, eerste PM krijgt 'm! :)
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Hoe bedoel je?
    [​IMG]

    Dit zijn alleen de perks/skills van een subclass van de hunter, hoeveel subclasses zijn er ook alweer? En je hebt nog dat +light gebeuren, ik weet iig zeker dat ik gelezen heb dat de levelcap van 20 niet inhoudt dat je erna niet verder groeit. In een World of Warcraft houdt het ook niet op bij de levelcap toch?

    Een post van een Bungie medewerker voorbij zien komen in het GAF topic over de beta, die zei toch echt dat het versneld levellen is in de beta. Geen zin om terug te zoeken overigens in al die paginas. :+
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja idd. Maar wat ik zo las is de game echt voor de endgame gemaakt en dat die ook uitdagend moet zijn. Beetje het principe van de MMORPG. Misschien dat ze daar te veel naar hebben gekeken. Het is natuurlijk ook niet Bungie's vakgebied om het zo te zeggen. Ook waren raids met meer mensen misschien leuker geweest?

    In WoW houdt het op als je max lvl bent. Dan is het alleen nog gear grinden. Meeste MMO's is dat zo. Maar die perks/skills kun je ook al allemaal hebben voor lvl20.

    Overigens weet ik niet hoe het zit als je subclass switcht. Wat bewaard blijft. En of je wel kunt switchen.
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2014
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Voor de beta las ik nog in een preview dat Bungie 1 of andere top FPS clan had uitgenodigd om een 'raid' te doen met veel meer mensen dan de 3 in je fireteam bij die Strike missie.

    Die clan kwam na 16 uur weer buiten zonder de boss gekilled te hebben, trots dat Bungie was. :+
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vault of Glass. Max raid size is 6. Hoop dat het nog ooit groter wordt. Alle raids zijn nu overigens met 6 spelers.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ligt het aan mij of blijven bepaalde missies gewoon staan? Net een missie gedaan om de warp drive te krijgen en zie dat die er nu nog steeds staat.
     
  17. Crosis-nl

    Crosis-nl lurking around

    Berichten:
    851
    Leuk Bevonden:
    0
    He jongens, ik ben een beetje ondeugend geweest....
    Heb via amaz... een grote webwinkel een pre-order geplaatst, daarna beta codes gekregen voor de Xbox One en ben op het moment Destiny aan het downloaden :p
    Daarna de pre-order gecancelled....
    jaja ik weet het....Naughty boy!

    Voor de liefhebbers heb ik nog wel 2 Xbox one codes voor Destiny in de aanbieding;
    H6F6J-W4DQ4-YJ2QK-JWFF2-KQ4QZ
    DYYKR-QM7WG-7DD2T-2DTPQ-6MPWZ

    Veel plezier! ;-)
    grts, Martin, online Lasica
     
  18. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Bovenste gebruik, moest wel de xbox website eerst op USA zetten om hem te kunnen downloaden.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hoe bedoel je blijven staan? Op de map?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja. Zie de Restoration missie gewoon nog staan en er staat niet duidelijk of je die al gedaan hebt ofzo.
     

Deel Deze Pagina