Ja alles blijft op de map staan. Dacht dat ze wel een andere kleur kregen als je ze gedaan had. Had ergens gelezen dat zelf 2 dagen kaarten zouden moeten werken...
Blijven staan. De laatste missie knippert een beetje geloof ik. Dit is wel weird: http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=122269543&postcount=7915
Kun je moeilijkheidsgraad hard alleen in grps clearen? ik kom namelijk ammo te kort als ik solo hard missies doe. Sent from my RM-937_eu_belgium_962 using Tapatalk
Vind de X1 versie er beter uit zien (HUD). Nee kan ook solo. Ligt natuurlijk ook aan je gear en lvl. Meestal is het alleen viable met beter gear of hoger lvl.
Via twitter van Bungiehelp staat "Xbox Live gold trials work to download and play the Desiny Beta on Xbox One, but NOT on the XBOX 360 where player need full access to Gold."
Argh. Een maandje dan maar gekocht voor 4 euro, is de levertijd 2 dagen In hun beschrijving staat dat ze direct verzenden. Nog even wachten dan.
Zeer geslaagde beta! Druk aan t gamen met een mede forummer Alleen ik heb nu diverse levels gehad op aarde en die zijn dan orange gekleurd. Dat betekent dan dat ik die afgerond heb? Want er is nog 1 bij die is wit van kleur. Pas als je alles gedaan hebt op de planeet kun je verder? Want ik kan nu alleen nog maar kiezen uit een Bounty level...
Er is niet meer SP content in de beta. Thats it. Volgens mij geeft de kleur ook het type game/map aan.
Ik zou heel blij worden van een betacode voor de X1, mocht iemand er hier 1 over hebben... PM @Jorrie Ik zal vanavond even voor je kijken of ik nog een 48 uur kaartje heb liggen. EDIT Je hebt je live al binnen lees ik.
Companion app is ook best leuk. Ook om die Grimoirs oid te bekijken. Zou in de game niet weten hoe ik die kaarten zou kunnen bekijken? Inmiddels al mn gear groen/uncommon. Misschien ook nog even Warlock en Hunter class maxen. Maar denk toch dat ik in september voor de titan ga.