Battlefield 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 30 jan 2013.

?

Wat is jouw favoriete klasse in Battlefield 4?

1. Assault

43,6%
  2. Engineer

30,8%
  3. Support

12,8%
  4. Recon

12,8%
  1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik vind Dragons Teeth tot nu toe doe wel de leukste DLC. Naval Strike is niet helemaal mijn ding, China Rising ook niet en Second Assault heb ik nog niet veel gespeeld (Operation Metro vind ik sowieso een kutmap).

Propoganda is toch wel de vetste map tot nu in mijn ogen. Pearl Market vind ik ook goed te doen net als Lumphini Garden. Alleen Sunken Dragon ben ik niet zo'n fan van. Ik vind de plaatsen van de flags en spawns gewoon niet goed. Als je in het restaurant zit is het (in een slecht team) heel moeilijk om een 2e flag te veroveren zonder gespot te worden. Als de tegenstander je vastzet op die boot is het onmogelijk om bij de andere vlaggen te komen.

Battlefield Hardline is nothing like Battlefield 4 en wordt ook niet door DICE gemaakt. Hardline komt wel binnenkort uit, maar Battlefield 5 zal vast nog 1.5 jaar gaan duren. Eerst komt in 2015 nog Star Wars Battlefront, een soort Battlefield game in het thema van, je raad het niet, Star Wars.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wel 3rd person shooter wat het in mijn ogen totaal anders maakt dan BF. Dan heb ik het nog niet ver de setting/wapens/etc.

Maar Dice was toch nog met een andere game bezig naast SWBF?

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mirrors edge hehe

4. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    SWBF is overgenomen van een andere studio (de game was bijna af), toen was het nog een FPS dus het zou best kunnen dat het een FPS blijft.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Huh? Is toch nooit fps geweest?

6. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Ziet er vet uit.

7. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Mirror's Edge wordt een must buy ongeacht wat ze er mee gaan doen. Al is dat totaal niet te vergelijken met Battlefield natuurlijk.

Dat Star Wars een 3rd person shooter kan worden was ik even vergeten inderdaad, maar maakt in mijn ogen niet zoveel uit. Als ze het goed uitvoeren zal het vast en zeker een leuke game worden. Gears of Wars heb ik me destijds ook wel mee vermaakt en verder ken ik eigenlijk geen 3rd person shooters.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    "Following EA’s recently announced decision to delay Battlefield Hardline’s launch to 2015, we also learned a little more about how it might effect some of the upcoming Battlefield 4 launches like DICE LA’s Final Stand DLC.

Dragon’s Teeth, which was recently released to Battlefield 4 Premium members last Tuesday, July 15, is still on course to hit non-Premium members next Tuesday, July 29. Final Stand, on the other hand, will be seeing a bit of a revised launch time frame due to the now open launch window this Fall.

According to EA CEO Andrew Wilson’s remarks during the company’s Q1 2015 financial earnings call, Battlefield 4′s Final Stand DLC has been moved back to launch during Q3 of EA’s fiscal year. That translates to a release anytime between October and December of 2014. It was originally planned to launch some time this Summer."

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Oh haha, dacht aan iets heel anders :+

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Prima toch? Op die manier zorgen ze ervoor dat de mensen steeds terug blijven komen. Is ook leuker voor spelers als ons die het sowieso al regelmatig spelen.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Lijkt alsof ze door het uitstellen van Hardline ze ook maar hun DLC verder weg zetten. DT kwam ook al later dan aangekondigd. Eigenlijk helemaal niet goed want wederom komen ze afspraken niet na. Maar goed, belangrijker zijn de patches die na een jaar na dato nodig zijn de game 'normaal' te moeten laten draaien.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    DT was toch altijd Summer?

13. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Dat ben ik niet met je eens GForce dat ze hun afspraken niet nakomen. Ik vind het juist heel erg goed wat ze allemaal doen sinds de komst van CTE. Er is een zekere vorm van lef voor nodig om te zeggen dat het product niet aan de kwaliteitsvereisten voldoet en dat ze het daarom uitstellen. De kwaliteit is altijd belangrijker dan het voldoen aan een verwachte release datum. Afspraken niet nakomen zou in mijn ogen zijn dat ze maar 3 maps uitbrengen in plaats van 4, omdat ze te weinig tijd hebben. Zo lang ze eerlijk zijn en gegronde argumenten geven voor een vertraging is dat in mijn ogen prima. Het levert ze in ieder geval geen geld op door het te vertragen.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Eerst eind juni, toen begin juli en eindelijk half juli. Bijna een maand later. Toen het eind juni was lieten ze ineens niks meer van zich horen en dat terwijl de dlc is de stores al eind juni goedgekeurd was...

De komst van de CTE is bijna een jaar na de release. Daarvoor zit een hoop waarover ze gesproken hebben, maar niet nagekomen zijn. Vooral over de patches die zouden komen en wat ze zouden doen. En die lef hadden ze meteen moeten hebben. Met de CTE geven aan dat ze een bewuste actie hebben gedaan mbt tot de refreshrate. Echter hebben ze dit 9 maanden stil gehouden. Goed dat de patch er komt, maar daie had er day1 moeten en kunnen zijn. Wat ze gedaan hebben is de game zo lang mogelijk voor slechte verbindingen speelbaar gehouden totdat het niet meer ging. En wat was de reden om ineens de CTE patch te doen? Juist, bang dat mensen Star Wars Battlefront niet gingen kopen. CTE heeft en zal alleen maar om geld draaien. Je wisten vanaf het eerste moment wat ze moesten doen en wachten er 9 maanden mee omdat ze bang waren dat de verhalen rond gingen dat slechte verbingen (groterpndeels casual gamers en grootste afzetmarkt) de game niet meer zou kopen...

Vanaf dag 1 zijn ze niet eerlijk geweest.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij hebben ze nooit eind juni officieel gezegd. Maar ja misschien heb ik het mis.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Offcieel was het summer. Toen op twitter berichten dat het direct aan het begin van de zomer in juni zou komen. En toen werd het stil.

17. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb de eerste 3 maanden van de release gemist omdat ik mijn X1 iets later heb gekocht. Als ik de verhalen mag geloven was het spel toen écht onspeelbaar. De rubberbanding issues heb ik nog wel volop meegemaakt, of Lagging Dam en Hainan Resort problemen. Maar als ik echt eerlijk moet zijn had ik 95% van de speeltijd nergens last van en heb ik me altijd vermaakt met BF4. Ik heb het gevoel dat ze sindsdien toch grote stappen hebben gezet in het verbeteren van de game (al is dat natuurlijk onder druk van de community en toekomstige sales). Het valt ze in ieder geval wel te prijzen dat ze bijna een jaar na de release nog volop bezig zijn met het perfectioneren van een in de basis heel erg goed spel.

Het kan een eeuwige discussie worden zonder goed of fout antwoord. Voor mij is het glas in ieder geval half vol in plaats van half leeg. Battlefield is in de basis een heel goed spel, met geweldige graphics, super grote maps, ontzettend veel content (SP + verschillende MP spelmodi, combinatie van land-, lucht-, watervoertuigen en infantry, assignments, medals, Battlelog, commander mode etc etc). Ik heb liever een in de basis goed spel met een paar slechte eigenschappen, dan een slecht spel met alleen maar goede eigenschappen. Uiteindelijk betaal je €60,- voor beide spellen en biedt Battlefield 4 veel meer waar voor je geld dan bijvoorbeeld Ryse, of als je naar de concurrent zou moeten kijken CoD Ghosts. DICE neemt veel meer hooi op de vork dan Infinity Ward en mijn mening is dat ze hiervoor geprezen moeten worden in plaats van 'gestraft' door de community.

18. mauser8x57

mauser8x57 gt: ENFIELD22

Leuk Bevonden:
    7
    helemaal mee eens ypuh voor die pak hem beet €100 voor premium heb ik erg veel plezier met bf4 en ben het voorlopig nog lang niet zat . er zijn nog wel probleempjes hier en daar , komt vast nog wel goed. feit is voor dat geld krijg je een heel uit gebreid spel waar ik zeker nog wel een 275uur erbij ga spelen :)

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944

Hopen dat dit ook uiteindelijk in de "normale"game komt

20. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Jammer en dat meen ik.

Geef mensen dan gewoon de optie om zelf je regels te bepalen en in te stellen.

Deel Deze Pagina