sinds 12 uur aan het downloaden/installeren.... 42% geeft hij aan. hebben meer mensen hier last van gehad?
Ligt eraan wat je internetsnelheid is. Bij mij ging het ook iets langzamer maar toch nog redelijk snel. Zeg rond 75% van de snelheid die ik kan halen. Meestal haal ik makkelijk 100% op Live. Maar ja zal wel druk zijn.
Ja, was bij PS4 ook. Sommigen dachten dat het bij de Xbone vast beter zou gaan, maar helaas. Zijn gewoon idioot veel mensen die het redelijk tegelijk downloaden, dus zo gek is het niet.....wel slecht geregeld uiteraard.
Ik ben er nog niet helemaal uit, heb het spel ook niet echt gevolgd de laatste tijd. Kan iemand mij een beetje uitleggen wat het verschil is tussen de 3 classes? (Heb trouwens nog een code over, PM me even als je de code wilt hebben)
Even gespeeld en inmiddels alweer level 7 3. Tot dusver erg tof en ik hoop ook echt dat de game gewoon boeiend blijft totdat je level 20 behaald hebt, in de meeste gevallen (Borderlands bv) is het leuke er na het uitspelen vaak wel weer af.
No problem. Btw bij meer mensen waar de picture van je Guardian niet laad op de app en Bungie site zelf? Blijft maar zwart hier.
Hmm, ik vind vaak de ''road'' naar het max level het leukst eigenlijk eenmaal max level wil ik weer iets nieuws .
Ja eigenlijk nooit last gehad van mijn internetsnelheid.... heb zelfs glasvezel liggen hier. ONSNET Eindhoven ofzo heet dat.