Die zijn inderdaad best pittig, zelfs met 3 man. Paar uurtjes gespeeld nu en vind het helemaal geweldig :thumbup::thumbup:
Wordt de difficulty ook gescaled naarmate je met meer spelers speelt? En doen ze dit dan alleen door de mobs meer HP te geven of veranderen er ook nog andere dingen?
Deze game gaat er zeker komen. Het speelt tof een voelt solide aan. Kan niet wachten om alle andere werelden te ontdekken zoals Venus. Of andere gedeeltes van Earth naast Old Russian. Old Chicago
Tot nu lijkt het er op dat ze je mee levelen, maar kwam ook bazen tegen dir veel hoger waren dan ons. Ik stoot mij er ook totaal niet aan dat je af en toe random mensen tegen komt, best wel gezellig eigenlijk.
Speelde een Strike van Hard level 6 en was toen pas 3. Dus toen was die best wel pittig. Maar het is te doen. Veel reviven en constant die Orbs pakken nadat iemand zijn special heeft gebruikt. Dan laadt die van jou weer sneller op en kan je hem gebruiken en komen er weer Orbs vrij voor je teammates om te pakken voor hun special. Zo kan je dus een beetje special spammen.
Ik heb nog 2 Xbox One codes. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. C9GT4-M64FY-PFCMH-4WRX4-YHTHZ DF4DH-6XDW2-33VCJ-247KG-4CG7Z
Ik zag vandaag dat ik naast Gunslinger Hunter ook nog 2 andere beschikbare plekken heb. Betekent dit 3x3 classes???
Dit is nog gewoon op normal. Tenminste als er geen strike is toegevoegd ? Devils lair is iig op normal dus dat kan nog een tandje hoger
Strike is een missie waarbij je samen met 2 anderen de missie probeert te voltooien. Heb nu zelf een level 8 Warlock, bevalt goed. Had net zelfs een random event. Iedereen in de omgeving direct er naar toe. Nu de Hunter maar eens proberen.
Stond toch echt Hard. Misschien omdat ik level 3 was en een level 6 Strike deed. Dat die misschien dan automatisch Hard wordt?
Die random event hebben ze van FFXIV. Daar heten het fates. Tot nu toe heb ik die alleen tijdens de explore(?) missie gezien.
Was net onderweg naar een Story missie en toen kreeg ik er ook een. In het begin was ik in me eentje maar gelukkig kwamen erna 2 andere gasten haha. Wel tof dat enemies ook tegen elkaar vechten. Sommige rassen hebben ruzie volgens mij.