Zie wel een 'free games and amazing sales' knop, maar daarin zie ik dan weer alleen pvz deal en geen Wolfenstein deal. Ik bedoel meer in de store zelf. Ze zeggen meer op indie te richten maar echt makkelijk op genre zoeken is het niet. In de store moeten ze je gewoon alle games laten zien gesorteerd op genre, prijs etc en losse sales gedeelte in de store, niet op een weer andere knop.
Batman AA en AC per stuk 4.99 nu op live, supergames voor mooi prijsje. Ik zie ook Risen 2 voor 4.99 staan. Is die 4.99 waard of is het echt baggerslecht op 360?
Dat zou wel fijn zijn als ze de store iets overzichtelijker zouden maken. Zoek vaak me de pest naar iets..bvb vannacht waar ik de Beta code in moest voeren voor Destiny zou makkelijker zijn een tabje bij je profiel oid
Heb je een kinectloze One? Anders is het gewoon "xbox use a code" en je kunt 'm invoeren... En die knop is in de store ook meteen te zien toch?
Nee ik heb er 1 met. Ik gebruik kinect eerlijk gezegd niet heel veel dus veel commando's ken ik niet, ik wist ook niet Use a code hahaha
Nice. Crimson Draon and Strike Suit Zero zijn twee games die ik graag wilde spelen, maar durfde het nooit aan om ze te kopen. Vanaf 1 augustus right?
weer flauw op de xbox one, 2 vlieggames !!!! ik haat vliegen in een game, dat geeft me bakken vol stress! ok t'is gratis... maar toch ... ik verwacht in de toekomst wel meer van MS !
Iedereen. Maar je hoeft echt niet te verwachten dat we een Ryse of DR3 gaan zien bij GwG anytime soon. Ze doen uiteraard eerst de mindere games. Hoewel Max and Guecamelee echt niet slecht waren.
Hoe kan Microsoft nu al de 'grote' games gratis weggeven als er nog zo weinig nieuws voor die consoles uit is??? Mogen al lang blij zijn dat ze nu maandelijks iets weggeven voor beide systemen!
Ja, het valt me nog mee dat die er tot nu toe nog niet bij heeft gezeten. Maar ja, als ze dan een keer een 'grote' game weggeven, mogen ze deze er bij doen als opvulling... Verder wel aardige games deze maand.