[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Precies, zolang ik er rond level 20 maar als een complete badass uitzie met m'n uber gears :cool:

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik las op een andere forum dat het mogelijk is om bij bepaalde grotere vijanden hun zwakke punt te raken. Dus bijvoorbeeld bij die boss voordat je dat grote oog krijgt...daar zou je de turrets van moeten kunnen mollen. Is mij echter nog niet gelukt. Ik schiet als een malle op die kleinere turrent die blauw wordt wanneer hij een laser op je afschiet.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb het niet opgeslagen. Als je op Vault of Glass zoekt kom je de guild vanzelf tegen die meerdere verhalen gepost hebben. Zal zelf ook even kijken of ik het nog kan vinden.

Vind de golden gun wel fijn om te bursten. Ook als ze je swarmen kun je er snel 3 clearen. Hunter heeft meer agility dus je kunt makkelijker dodgen en wegrennen. In kleine kamers heeft Titan dan weer voordeel.

Dat doen ze eigenlijk alleen met games waarvoor je moet betalen. Hier komen gewoon nieuwe delen om weer geld in de kas te krijgen.

4. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Destiny is ook niks voor mij ben ik bang. Je herkend Halo in de game, maar het is geen Halo. Ook geeft het me een Borderlands gevoel, maar ik mis de quests en humor van Borderlands. Het is een RPG, maar je hebt maar 20 levels en een beperkt aantal skills (komt ook door de beta, maar al is het 3x zoveel dan is het nog beperkt). Dan zou je nog kunnen zeggen het is een shooter, maar zonder recoil etc zijn er talloze betere shooters.

Kortom, het is in alles een net niet game is mijn eerste indruk. Daar gaan ze met de full game niets meer aan veranderen. Die 500 miljoen dollar die erin is gestopt zie ik er buiten de marketing niet aan af.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Precies hier heb ik ook problemen mee. Twijfel heel erg of ik mijn preorder moet laten staan. In alle aspecten van de game is het hem net niet voor mij :mad:

6. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    En daarom ben je ook zo actief in dit topic....
    Ik denk dat deze game heel veel potentie heeft iig.

Laatst bewerkt: 24 jul 2014
  7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb in de beta nu alles gedaan op earth zo te zien. Er staan geen nieuwe objectives meer in het map scherm...dus dit is het? Laatste missie was The Devil's Lair.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Idd, als je kunt lezen dan had je gezien dat ik heel erg twijfel. Zoek dus dingen om mij over de streep te trekken. Of misschien kom ik dingen tegen die ik over het hoofd zie. Als ik idd zei dat ik de game niet ging halen was ik hier niet geweest.

Maar leg eens uit waarin dan potentie? MMO, RPG, Shooter komt het allemaal gewoon te kort. Enige potentie die ik kan vinden is als co-op game. Mijn vraag is hoelang dit leuk blijft. Als ik de game koop is het puur voor de endgame content.

9. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik volg dit topic ook al maanden op de voet, dat heeft er niet zoveel mee te maken in mijn ogen. Studio Bungie is een hele grote naam voor de Halo fans en het Destiny team claimt zelf dat dit de grootste en duurste game ooit is. Dat de interesse (er nog steeds) is mag dan geen verrassing zijn. Schijnbaar ben ik in de welbekende valkuil gevallen door te hoge verwachtingen te creëren bij een game. Zoals zoveel mensen Watch Dogs een teleurstelling vonden terwijl het een prima game is, zal dat bij Destiny ook wel zo zijn voor een aantal.

Verder zal ik de game bij voorbaat niet afkraken, maar ik ga hem ook zeker niet meer pre-orderen. Mochten de reviews toch heel erg goed zijn en mocht de beta tot wezenlijke veranderingen leiden, dan kan ik hem alsnog digitaal in de US store ophalen.

+1. Waar zien jullie dan zoveel potentie in deze game? In mijn ogen is hij ook echt te kort, weinig vernieuwend en zonder 'eigen identiteit'.

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Als ik zoek op Vault of Glass kom ik eigenlijk alleen de bekende verhalen tegen die gaan over 16 uur erover gedaan en het niet hebben gehaald etc.

Niet over de verdere missies, ook niets verder over de Vault of Glass.
    Dus graag als je info heb wil ik dat wel lezen.

11. VapoChill

VapoChill Active Member

Leuk Bevonden:
    188
    Deze bedoel je ?

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je moet dan ook op die guild zoeken die het gedaan heeft ;)

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik probeer ook te begrijpen waarom bijna iedereen mega enthousiast is over deze game. De beta is absoluut niet slecht, maar waar komt die hype vandaan en waarom precies? Ik kijk het nog even rustig aan in elk geval.

14. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Volgens mij heeft Bungie geroepen dat ze voor de beta zo min mogelijk los hebben willen laten over het verhaal maar dat dit in de retail versie veel uitgebreider zal zijn.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hype creëer jezelf imo.

Dat begrijp ik. Maar dit is het begin zeiden ze zelf. Wat ik wel een raar begin vind. :)

16. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Die hadden dan volgens mij alleen Vault of Glass gespeeld...

Vind er zo weinig info over, vandaar dat ik erom vroeg waar het stond.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nou ja hype.......ik bedoel meer dat bijna iedereen er extreem enthousiast over is en ik vraag me af waarom precies. Het biedt grote open velden, maar zijn ze nou echt boeiend om te verkennen? Nah. Naast zo nu en dan een loot chest is er weinig reden om te exploren, dus dan ga je maar weer een missie doen.

Het is absoluut Borderlands achtig, maar toch waren die quests (tot nu toe) anders op een of andere manier en natuurlijk de humor. Ook kan ik die game gerust alleen spelen en Destiny hooguit een halfuurtje en dan ben ik er klaar mee. Zoals een paar mensen hier zeggen, het is het allemaal net niet...kan ik me wel in vinden. Vind het ook jammer dat het wat statisch is allemaal, veel objecten hebben totaal geen physics, nergens een explosive barrel te vinden etc...het is allemaal wat....dood i guess. En de Crucible is gewoon...totaal niet boeiend vind ik.

Laatst bewerkt: 24 jul 2014
  18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee was een geschreven stuk. Hier zeggen ze trouwens dat de alpha versneld levelen had. Maar ook dat de focus ligt op de raids en dat ze mensen zo snel mogelijk lvl20 worden zodat de gap klein blijft en dus grotendeel van de game samen kunnen spelen.

Maar zoals ik al zei dus. Veel raids en verder weinig andere missies en verschil daarin. Plus punt voor mij. Hoop zo moeilijk mogelijk zodat de casual gamers niet de maximale progressie kunnen boeken.

19. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Hoe kun je nou al stellen dat de game te kort is ?

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb je het tegen mij?

Deel Deze Pagina