1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Alleen dan werken ze.
     
  2. Ajax***

    Ajax*** Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    21
    Is er al weer een garantie regeling mogelijk inmiddels indien je de xbox one hebt geïmporteerd, aangezien ze dat hadden stop gezet tijdje geleden. Zou zonde zijn als ik voor een controller die vanaf het begin niet perfect werkte reparatiekosten zou moeten betalen. Het probleem is dat het rechtergedeelte van mijn controller niet goed vast geschroefd zit, zo lijkt het in ieder geval. Bij het rechter gedeelte heb ik speling, terwijl dat links niet zo is. Door die speling blijft mijn rechtertrigger soms hangen en dat is zwaar irritant bij de meeste games. Meerdere mensen die dit hebben of gehad hebben??
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij heeft dat maar heel even stop gestaan. De garantie regeling is iig al weer maanden mogelijk.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Klopt eind april werkte het weer. Paar weken idd stil gelegen.
    Alleen volgens mij zijn de reperatie kosten van een controller gratis maar moet je wel de verzendkosten betalen volgens mij?
     
  5. DqG Picture

    DqG Picture Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb lang zitten kijken en lezen maar ik kom er niet meer uit. Als ik in Duitsland een Xbox One koop waar zit ik dan allemaal mee? Moet ik dan alleen de regio instellen op Duitsland of Engeland of moet ik dan met meer dingen rekening houden zoals: de games kopen in Duitsland of kan dat ook gewoon in Nederland? Hoe zit het nu met de garantie? En hoe zit het met live kopen kan je gewoon nog steeds via internet de standaard live kaarten kopen of moet je dan ook andere kopen?
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2014
  6. mauser8x57

    mauser8x57 gt: ENFIELD22

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    7
    je kunt hem gewoon uit Duitsland halen.
    de X1 is regio vrij dus stel hem in op de usa als je goedkoop spellen wilt downloaden.of ierland/Duitsland om toch met euro's te kunnen betalen .
    gold live kaarten idem of euries of dollars.en qua garantie kun je de X1 ook bij MS Nederland terecht . duss no problemmo :)
    s6
     
  7. DqG Picture

    DqG Picture Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt
    Als de X1 in Nederland uit is kan ik hem gewoon weer instellen op Nederland?
     
  8. mauser8x57

    mauser8x57 gt: ENFIELD22

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    7
    jep dat kan geen punt . alleen ben je dan wel je saved games kwijt qua game play dan he tenminste dat heb ik bij bf4 . niet de game zelf!!!
    maakt niet uit hoeveel keer je switcht van regio.
     
  9. DqG Picture

    DqG Picture Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke Bedankt_O_
     
  10. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb pas mijn regio veranderd van UK naar US en ik heb al mijn saves nog.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Saves gaan ook gewoon mee idd.
     
  12. mauser8x57

    mauser8x57 gt: ENFIELD22

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    7
    ja ik was mijn saves kwijt en had onderwijl mijn regio een keertje gewijzigd en dacht dat het door kwam . dus vandaar :)
     
  13. DqG Picture

    DqG Picture Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Stel ik koop bij xboxlivekaarten.nl gewoon een jaar live en mijn X1 staat ingesteld op Ierland dan werkt mijn live gewoon?? Ik vraag het voor de zekerheid.
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Klopt het dat spellen sneller laden wanneer je ze op een USB 3.0 schijf installeert?
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Werkt gewoon.

    Heel klein beetje laten de testen zien.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hangt volgens mij ook nog van de schijf af. Er moeten op internet spreadsheets zijn waarop data staat van verschillende schijven.
     
  17. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Je moet een schijf hebben met een hogere leessnelheid als 30MB per seconde. De Xbox one heeft namelijk een goedkope 5400RPM schrijf die dat als maximum snelheid heeft.

    De meeste harde schijven zijn tegenwoordig 7200RPM, waardoor de meeste USB-schijven wel sneller zijn.

    EDIT: als toevoeging, ik lees dat de reden voor 5400RPM is omdat die stiller zijn. Nou ja. 8) Alsof de meeste mensen dat horen.

    Klinkt als een manager die deze beslissing heeft genomen die net weet hoe hij zijn telefoon aan moet zetten.
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2014
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Denk ook dat een deel van het besluit is om de kosten te drukken van de console.
     
  19. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Valt wel mee. Harde schijven zijn tegenwoordig zo goedkoop dat het slechts 10 euro scheelt.
     
  20. DqG Picture

    DqG Picture Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    @Hybrid
    Bedankt
     

Deel Deze Pagina